dé Weekkrant nu ook voor kinderen: Flits 4 Kids!

16-04-2007 @ 12:53

Met ingang van 1 mei aanstaande breidt Wegener Huis-aan-huiskranten haar lezersdoelgroep uit met jongeren in de leeftijdscategorie van 6 tot en met 13 jaar. In samenwerking met Z-Press Junior Media, uitgever van onder andere Jetix Magazine en MEIDENmagazine, wordt de redactionele content in dé Weekkrant wekelijks verrijkt met een nieuwe paginavullende rubriek "Flits 4 Kids!"
Flits 4 Kids! is een pagina boordevol moppen, gadgets, grappige uitspraken van celebrities, (prijzen)puzzels en de laatste releases op het gebied van film, dvd en games. Flits 4 Kids! heeft een frisse, jonge en flitsende uitstraling en wordt gekenmerkt door buitengewoon veel interactie met de nieuwe doelgroep.
Met de introductie van Flits 4 Kids! wil Wegener Huis-aan-huiskranten de jeugdige lezers kennis laten maken met dé Weekkrant, zodat reeds op jonge leeftijd lezersbinding ontstaat met deze gratis kwaliteitskrant. Voor Z-Press Junior Media is de samenwerking een unieke kans om op grote schaal - 4,4 miljoen huis-aan-huiskranten per week - de eigen uitgaven onder de aandacht te brengen. Voor beide partijen een goede reden om de handen ineen te slaan.

Over Z-Press Junior Media
Z-Press Junior Media heeft zich gespecialiseerd in het uitgeven van tijdschriften voor jongeren van alle leeftijden. Entertainment en ontspanning voor de jeugd, dat is de insteek van de Z-Press Junior Media tijdschriften. Een flinke dosis humor, avontuurlijke reportages, strips en nieuws op het gebied van jongerenlifestyle (mode, games, films en speelgoed) zijn de speerpunten. Tot de portfolio van Z-Press Junior Media behoren de volgende uitgaven:

o Jetix Magazine, het tijdschrift voor stoere jongens (sinds december 2002)
o MEIDENmagazine, de eerste echte glossy voor meiden (sinds mei 2005)
o Totally Spies, het handboek voor modebewuste spionnen (sinds mei 2006)
o Sissi, het tijdschrift voor alle prinsesjes (sinds oktober 2006)
o Spider-Man Magazine, het stripblad voor fans van Spidey (sinds januari 2007)
o Jetix Zomer Fun Boek (sinds 2004)
o Club van Sinterklaas Specials (sinds 2003)
o Marvel Comics (sinds 2007)

Over Wegener Huis-aan-huiskranten
Met ruim 225 uitgaven en met een oplage van de gehele portfolio van circa 7,2 miljoen per week is Wegener Huis-aan-huiskranten de grootste uitgever van huis-aan-huiskranten in Nederland. Niet alleen de producten die verschijnen onder het kwaliteitslabel dé Weekkrant (4,4 miljoen huis-aan-huiskranten per week) genieten bekendheid, ook komen specifieke branche- en segmentuitgaven zoals autokranten, banenmarktpagina's, makelaarsbijlagen en specials met betrekking tot de gezondheidszorg steeds beter onder de aandacht van uiteenlopende lezersdoelgroepen.

Door de hoge oplage, het hoge leesbereik en het ongekende aantal combinatiemogelijkheden zijn de uitgaven van Wegener Huis-aan-huiskranten een uitstekend medium voor uiteenlopende reclameboodschappen.

Gerelateerde nieuwsberichten

Deel dit artikel op: