De Joint Industry Committees (JIC’s) en de betrokken marketingbureaus hebben besloten te gaan samenwonen om zo de samenwerking te intensiveren en optimaliseren. Het gaat om de Stichting KijkOnderzoek (SKO), Stichting Nationaal LuisterOnderzoek (NLO), Stichting Nationaal Onderzoek Multimedia (NOM), het Instituut voor Media Auditing (HOI), Stichting Promotie Onderzoek Televisie (SPOT), Stichting Radio Advies Bureau (RAB) en de BVA bond van adverteerders.

Als eerste betrekt HOI de nieuwe locatie op donderdag 28 november. De volgende dag komen ook de organisaties SKO, NLO, SPOT en RAB en een week later volgen NOM en BVA.

Alle organisaties huizen op één verdieping maar er is wel een natuurlijke fysieke scheiding tussen de JIC’s en de marketing organisaties. Door een huiskamer aanpak van de gezamenlijke ruimtes wordt de mediahuis uitstraling kracht bijgezet.

http://www.kijkonderzoek.nl/

http://www.nationaalluisteronderzoek.nl/

http://www.nommedia.nl/

http://www.hoi-online.nl/

http://www.spot.nl/

http://www.rab.fm/

http://www.bva.nl/

Mediahuis een feit: samenwonen JIC's en betrokken marketing bureaus