Downloads van Eat

Epicure

Label: Universal Music B.V.
Release Datum: 01/12/2017
Totale speelduur: 00:52:52
Formaat: MP3

Koop Album: € 14.83

Sell Me A God

Label: Universal Music B.V.
Release Datum: 01/12/2017
Totale speelduur: 01:02:35
Formaat: MP3

Koop Album: € 14.83

Nieuwsberichten van Eat

17-01-2018 @ 22:48

The winners of the 2018 European Border Breakers Awards (the ‘EBBA'), the European music awards for emerging artists, were honoured this evening at the Eurosonic Noorderslag festival in the Dutch city of Groningen. Kristian Kostov came out as the big winner of the evening, taking away the ‘Public Choice Award’ after an overwhelming number of online voters chose him.

Kostov, known for the hits Beautiful Mess and The One (I Need You), has been singing since the age of 6, first in the group Nepos...

lees verder...

16-01-2018 @ 09:35

Europese tour langs 9 landen waaronder Duitsland, Frankrijk, Portugal, Spanje, Italie, Denemarken, Nederland, Groot- Brittannie en Ierland.

“U2’s triumph is producing one of the most unforgettable aren a shows most people will have seen.” – The Independent

'Always exhilarating, occasionally unsettling and overwhelmingly inspiring, U2 convincingly re-state their case for greatness.’ - Evening Standard

U2’s defiantly ambitious, meticulously choreographed live productions put virtually every other...

lees verder...

15-01-2018 @ 11:35

Op 2 februari a.s. presenteren Mike Boddé & Mike Del Ferro hun nieuwe album "Mike² " tijdens de première van hun tour in Eindhoven. Op het album spelen ze op twee schitterend klinkende Faziolivleugels repertoire geheel in stijl van deze tour; uitvoeringen in het moment ‘gevangen’!

De twee muzikale duizendpoten Mike Del Ferro en Mike Boddé speelden voor het eerst samen op het Amsterdamse Pianoduo festival in 2015 en kregen daarna de smaak te pakken.
Del Ferro en Boddé vinden elkaar in de muziek,...

lees verder...

15-12-2017 @ 16:14

Dat de populariteit van Clouseau, na ruim 30 jaar, nog steeds onverminderd groot is blijkt uit het feit dat het duo binnen no-time hun 'Clouseau30’-tour door Nederland en België uitverkocht. Daar komen nu drie extra shows in Nederland bij: 9 april 2018 in Gebouw-T, Bergen op Zoom (try-out), 11 april 2018 in 013, Tilburg en 12 april 2018 in Paradiso, Amsterdam. Bijzonder aan deze nieuwe shows is dat deze, in tegenstelling tot de shows in de theaters, staande shows zijn waarbij de band als vano...

lees verder...

11-12-2017 @ 10:16

De vijfvoudig Grammy Award-winnares Dionne Warwick staat op 26 september in Koninklijk Theater Carré. De 55-jarige carrière van de grande dame is indrukwekkend te noemen: 56 liedjes in de hitlijsten, meer dan 100 miljoen verkochte albums en diverse lifetime achievement awards. Op het podium is de 77-jarige Warwick nog steeds in staat om harten te doen smelten met hits als 'Anyone who had a heart'(1963), 'Walk on by' (1964), 'Alfie' (1966), 'I Say a Little Prayer’ (1967), 'Do you know the way ...

lees verder...

09-12-2017 @ 14:26

In de jaren tachtig was Tears For Fears één van de populairste bands op aarde. Met hits als Shout, Everybody Wants To Rule The World en Sowing The Seeds Of Love vormden Roland Orzabal en Curt Smith de soundtrack van een jonge, rebelse generatie muziekliefhebbers. Op 14 mei 2018 komt het duo in het kader van hun Rule The World Tour naar AFAS Live.  

Tears For Fears maakte faam in een tijd van politieke en maatschappelijke onrust in het Verenigd Koninkrijk. Met hun melodieuze, maar tekstueel zwa...

lees verder...

09-12-2017 @ 11:46

The Dutch female fronted rockband NEMESEA, who recently introduced their new vocalist Sanne Mieloo to public, have just released an alternate version of the track 'Hear Me'!
Taken from their latest album 'Uprise', released in 2016 with Napalm Records, NEMESEA have always perfectly managed to combine rock with electronica to stir up a dark and strangely addictive brew. The band creates a balance between driving rock and soothing ballads, their latest offer 'Uprise' offers intense and soulful al...

lees verder...

08-12-2017 @ 13:15

Avro/Tros registreerden op 6 november 2017 in het Parktheater in Eindhoven een concert van Peter Koelewijn & vrienden. Dave von Raven en de Kik waren tijdens die show aanqwezig om één van de eerste grote hits van Peter Koelewijn: "Marijke", te zingen. Na afloop stelde Peter voor om ook een duet te doen met de nieuwe rocksong.Dave was daar (uiteraard) direct enthousiast over.

Beiden zijn the Van HD Studio ingedoken onder leiding van Paul Schuurman, met mix van Hans van Vondelen (Fendal Sound). ...

lees verder...

05-12-2017 @ 20:26

Op zaterdag 21 april 2018 is AFAS Live het toneel voor een concert van de vrolijke Canadese indiepopband Walk Off The Earth. In 2012 bekend geworden door hun wereldberoemde cover van Gotye's Somebody That I Used To Know, met inmiddels vier albums en behalve Pinkpop 2016 ook enkele clubshows in ons land op hun naam, is het vijftal ruimschoots klaargestoomd voor het grotere eigen werk.

Bijna zes jaar geleden is het alweer, dat Walk Off The Earth ongekend populair werd met de via YouTube geplaat...

lees verder...

02-12-2017 @ 16:36

Mediahuis, Talpa en TMG hebben overeenstemming bereikt over twee transacties: de verkoop van het belang van 29% van Talpa in TMG aan Mediahuis en de verkoop van het belang van 23% van TMG in Talpa Radio aan Talpa. De transacties zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. De transacties hebben geen negatieve gevolgen voor de organisatie en de werkgelegenheid bij TMG.

Mediahuis betaalt in contanten een bedrag van 6 euro per aandeel TMG aan Talpa voor een belang van 29 in TMG - 13,5 miljoen aandele...

lees verder...

02-12-2017 @ 16:24

Met de bevestiging van PEARL JAM is de gedroomde derde headliner toegevoegd aan het programma van Pinkpop 2018. De band uit Seattle sluit de eerste dag van het festival af. PEARL JAM stond eerder op Pinkpop, nl. in 2000 en het is geen geheim dat de organisatie al jaren bezig is om de band terug naar Landgraaf te halen. Eerder werden ook al de andere dagafsluiters FOO FIGHTERS (zaterdag) en BRUNO MARS (zondag) van de 49ste editie van het festival aangekondigd. Pinkpop 2018 vindt plaats vier we...

lees verder...

01-12-2017 @ 15:23

Finnish songwriter Alma is confirmed as a winner of a 2018 European Border Breakers Award (EBBA), the European music award for emerging artists who have seen outstanding success across Europe. Alma was surprised by DJ Anne Lainto live on Uuden musiikin Aamuvuoro at YleX Radio in Helsinki.

The 21-year-old ALMA is known for her musical talent and songwriting. Debut song 'Karma' is one of those instant pop gems that earned her two Finnish Grammys and comparisons to Rihanna, or 'the voice of Amy W...

lees verder...

01-12-2017 @ 15:19

Op vrijdag 2 november geeft Katie Melua samen met het Gori Women's Choir een bijzonder concert in Koninklijk Theater Carré in Amsterdam.  

Katie Melua brak in 2005 door met het liedje Nine Million Bicycles en stond hiermee maar liefst 11 weken op #1 in Nederland. In 2016 bracht de Brits-Georgische singer songwriter het album In Winter uit. De visie voor dit album kwam van een opname van het Georgische Gori Women’s Choir die Katie Melua zo betoverend vond dat ze direct een album met ze wou make...

lees verder...

29-11-2017 @ 20:27

De Britse muzieklegende Bryan Ferry komt, na een uitverkochte tour in 2016, terug naar Nederland voor een zeer bijzondere show. De voormalig frontman van Roxy Music staat op 5 juni 2018 samen met het Metropole Orkest in AFAS Live.

Bryan Ferry, de man achter hits als More Than This en Let's Stick Together, speelde dit jaar voor het eerst met een compleet orkest (in augustus dit jaar in de Hollywood Bowl), en brengt de show nu exclusief naar Nederland en België. Tijdens dit concert speelt de zan...

lees verder...

27-11-2017 @ 11:57

Talpa Network is de naam van het nieuwe, Nederlandse mediabedrijf dat de consument content aanbiedt via events, radio, tv, digital, social en e-commerce. Binnen deze organisatie gaan onder meer 538, Veronica, SBS6, Sky Radio, Net5, Radio 10, SBS9, JUKE en KIJK elkaar versterken. Wekelijks staan deze mediamerken in contact met in totaal 12,8 miljoen Nederlanders. Voor de nieuwe e-commerce-tak is de basis gelegd met de overname van Emesa. Dit bedrijf, dat bekend is van onder meer VakantieVeilin...

lees verder...

Muziek v.d. TV Reclame van Eat

17-Jul-15 21:17

De muziek die je hoort in de tv-reclame van Peugeot 108 is 'Tangled up' van Caro Emerald

Peugeot 108 - Puur op intuïtie

tv-reclame

De Peugeot 108 ‘verlengt’ je zintuigen. Met dat idee is deze nieuwe TV commercial voor de Peugeot 108 bedacht. Een unieke lokale productie van Havas Boondoggle samen met Peugeot Nederland. In de TV commercial zien we een kleine demonstratie van de drie belangrijkste technische features van de auto. Deze technieken bieden de bestuurder meer veiligheid, controle en comfort. Tegelijkertijd zien we een jonge vrouw door de stad lopen die, net als de Peugeot 108, het gevaar op de weg intuïtief vermijdt. Naast TV worden ook radio en online (activatie) ingezet voor de campagne.

28-Nov-11 22:52

De Jillz mannen zijn terug.... in de nieuwste commercial van Jillz!
Na het grote succes van 2010 komt Jillz speciaal voor de feestdagen weer met de grote fles! Deze fles is ideaal voor de gezellige kerstdagen of om knallend het nieuwe jaar in te luiden! 

De fles is vanaf eind november in alle grote supermarkten verkrijgbaar!

De muziek uit de commercial is speciaal voor deze commercial gemaakt door Yvo van de Amsterdamse band Supercity in samenwerking met producent Sizzer. Er is alleen een korte versie beschikbaar.

commercial Jillz

http://www.facebook.com/pages/Supercity-Band/

http://www.supercity.nl/

november 2011

10-Oct-11 23:19

Pepsi Refresh the Remix van Ricky Rivaro

Wil jij kans maken op een professionele dance music producer workshop van Ricky Rivaro?
Grijp dan je kans om de remix door Ricky Rivaro van de zomerklassieker ‘Cada Vez’ onder handen te nemen.
Deze remix die Ricky Rivaro speciaal voor Pepsi heeft gemaakt dient met behulp van de “Refresh the Remix” tool onder handen te worden genomen. De “Refresh the Remix” tool vind je op pepsi.nl .
Ben je tevreden met het resultaat, dan deel je dat natuurlijk met je vrienden op Facebook en Hyves en daarmee maak je ook nog eens kans op het winnen van een Ipod Touch.
De allerbeste remixers maken kans op 1 van de 10 professionele dance music producer workshops. Wie weet een begin van een mooie producers carriére, meer informatie vind je op pepsi.nl

http://www.youtube.com/watch
http://www.rickyrivaro.com/

oktober 2011

22-Aug-11 14:36

Nick & Simon, waarover maandag 22 augustus het gerucht ging dat ze uit elkaar zouden gaan, spelen de hoofdrol in een nieuwe NS-campagne.

In de door DDB ontwikkelde campagne introduceert NS een van de zes nieuwe voordeelabonnementen. De eerste commercial gaat over Weekend Vrij, een abonnement waarmee je voor €40,- per maand vrij kunt reizen in het weekend. De NS wil met de campagne ook aan populariteit winnen.

Volgens de NS ideaal voor concertgangers, maar dus ook voor concertgevers zoals Nick en Simon die in de commercial niet worden herkend door de conducteur. Eerder deze zomer vonden op verschillende NS-stations in Nederland al flitsoptredens van Nick & Simon plaats. Recent was het duo ook te zien in een campagne voor C1000.

De campagne wordt gelanceerd op de dag dat het gerucht ging dat Nick & Simon uit elkaar zouden gaan. Dit bleek niet het geval, zij hebben wel eenmalig ieder een single opgenomen met respectievelijk Paul de Munnik en Thomas Acda.

http://www.youtube.com/watch the making of

bron: adformatie

31-Jul-11 16:31
Chipsgigant Lay's viel als een blok voor Daybroke's nieuwe single "You Know I Want It". Het nummer is volop te horen in de tv-campagne "Vier de zomer #metvrienden". De single van Daybroke is een voorbode van het nog te verschijnen nieuwe album van het viertal en is gratis te downloaden via Bandcamp.

Momenteel werkt het viertal in hun studio in Tilburg hard aan het materiaal voor de opvolger van het debuutalbum “What Nature Started”, dat april 2010 is uitgebracht. De huidige single “You Know I Want It” is het eerste concrete resultaat van het nieuwe materiaal. Een resultaat mét effect: het nummer werd door Lay’s uitgekozen voor hun commercial waarin de zomer en de daarbij behorende muziekfestivals centraal staan. Een mooie match voor de vier heren van Daybroke, die zelf fervent festivalbezoekers zijn, maar er uiteraard nóg liever zelf spelen.

Vanaf 24 augustus zal de band weer volop te zien zijn op de vaderlandse podia, met als aftrap een optreden in het voorprogramma van de Amerikaanse hardcore supergroep Rival Schools in de Tilburgse 013 – hun enige show in Nederland. Check voor de overige tourdata de website van de band: www.daybroke.com

Link naar de commercial:  http://youtu.be
31-May-10 20:42

De muziek die wordt gebruikt in de tv-reclame van ING, sponsor van Oranje WK 2010 is met muziek van Hugh Masekela 'Don't go lose it baby" (uit 1984) de ruim 7 minuten versie is op You Tube te zien en te horen. Hugh Masekela werd in 1939 in Zuid Afrika geboren en is sinds 1964 actief als muzikant, o.a. trompet

ING clip

31-05-2010

11-Apr-10 12:15
Het nummer “There Goes My love” van de Deense groep The Blue Van wordt momenteel gebruikt onder Apple’s wereldwijde iPad commercial! Bekijk deze video hier: http://www.youtube.com/watch?v=yIFiFntb4lo

Sinds 2004 is The Blue Van op tour. Tussen het toeren in, met niet alleen meer dan 200 shows in Amerika, maar ook vele concerten in Europa en Japan, hebben ze de tijd gevonden om 3 goed ontvangen albums uit te brengen. Het album "The Art Of Rolling" (2005), het meer organische west kust manifesto "Dear Independence" (2007), en het meer gitaar gedreven album “Man Up” (2010).
The Blue Van heeft het podium gedeeld met Jet, Franz Ferdinand, The Killers, Keane, Razorlight, Hot Hot Heat, The Pretenders, Electric Six en vele anderen.

The Blue Van nummers zijn te horen geweest in:
- Boys Are Back (film) “Silly Boy” gebruikt in trailer
- Royal Pains (nieuw NBC/Universal tv-serie (nummer “Independence” is het thema nummer van alle afleveringen))
- CSI: NY (CBS) (het nummer “Man Up” in aflevering #511)
- Samsung/T-Mobile TV-commercial (uitgezonden op bijna alle grote tv-stations in Amerika (nummer: “Man Up“))
- Bevery Hills 90210 (The CW) (het nummer: “Man Up“ (afl. 11) en “Silly Boy“ (afl. 19))
-- 3 video games (waaronder Playstation 3 Basketbal game)

Het nummer “Silly Boy” wordt geplugd bij de radio!
http://www.myspace.com/bluevan

THE BLUE VAN "MAN UP"
label: iceberg
distr.: suburban
04-May-09 09:56

De muziek uit de tv-reclame van Renault Grand Scenic is van de legendarische Jamaicaainse groep Toots & The Maytals, het nummer is getiteld "54-46 Was My Number".

Zoals zoveel muziek van Jamaica, is deze versie via verschillende labels verschenen (oa. ook via Trojan). Toots & Maytals behoort tot de meest legendarische artiesten van Jamaica.De groep bestaat sinds begin jaren '60 o.l.v. Toots Hibbert. Het nummer "54-46 was my number" werd door Toots geschreven toen hij gedurende 18 maanden in de gevangenis zat. De groep bezit het all-time record in Jamaica met 31 #1 hits aldaar.

De kans bestaat dat de groep samen met Amy Winehouse gaat spelen in Londen dit jaar vanwege het 50 jarig jubileum van hun label Island Records.

album: Pressure Drop: The Definitive Collection
album: Reggae greats (oorspronkelijk 1984) dit jaar opnieuw uitgebracht via Island/Universal Music

26-Jul-08 11:17

De zangeres uit de Nescafe tv-reclame 'Reaching out to each other..'" is Roos Jonker. Een (jazz)zangeres uit Amsterdam en ze zit bij de Dox Family (waar ook Wouter Hamel, Giovanca en Benny Sings bij horen).
Ze is momenteel bezig met haar eigen album en je kan alvast wat van haar horen op haar myspace www.myspace.com/roosjonker .
(juli 2008)

http://www.youtube.com/watch

(met dank aan Dewi)

23-Mar-08 22:17

De Tv-reclame van H&M dames mode aryikelen met de witte rozen bevat muziekmet de titel "Les Fleurs" van de groep 4Hero. Het gaat hier vermoedelijk om een cover-versie. Het nummer staat op de CD "Creating Patterns"van 4Hero.

(maart 2008) 

17-Apr-07 09:47

Het nummer dat gebruikt wordt in de nieuwe Fiat Bravo reclame is van Gianna Nannini - Meravigliosa Creatura

Met dank aan Ritchie voor de tip.

05-Mar-07 09:38

In de reclame van Seat voor de nieuwe Altea wordt het nummer Disappearing act van Terra Diablo gebruikt. in deze reclame ziet je een man, z'n vrouw en drie kinderen, en tijdens het rijden verdwijnen de kinderen en vrouwen. (Nocturnal Records)

 

14-Feb-07 09:41

In de reclame van Start People die momenteel te zien is op tv is het nummer "Such great heights" van Postal Service te horen en is afkomstig van het album Give Up uit 2003. (Sub Pop Records)

Het nummer wordt onder meer gebruikt voor de trailer van de film Garden State met Natalie Portman. Een cover van dit nummer door de band Iron And Wine werd in de film zelf gebruikt. Ook wordt Such Great Heights gebruikt in de serie Grey's Anatomy.

23-Jan-07 10:48
In de reclame voor Seat "Auto emocion" die op dit moment draait op de Nederlandse televisie wordt de muziek van Shakira gebruikt. het gaat hier om de single "Pure Intuition". (SonyBmg)
21-Dec-05 16:11
De muziek uit de Sony commercial Bravia TV is van Jose Gonzalez met het nummer "Heartbeat", afkomstig van zijn debuut album 'Veneer' uitgebracht op het Australische label Cortex.
24-Nov-04 19:15
Sony Ericsson Telefonie Search De muziek is van Death in Vegas, de titel is Hands around my throat (pias)
30-Jul-04 13:19
De muziek bij deze reclame is van THE MOTORS, getiteld 'Airport'. De single was een hit in Nederland in 1978. (virgin records/emi music) album The Motors 'Airport-Greatest Hits' Bestelnummer CD: 8399452
20-Oct-03 09:26
De muziek die wordt gebruikt in de nieuwe commercial van ORANGE Telefonie, getiteld 'Carry over' is van Switchfoot, het nummer is getiteld 'Learning to breathe' en is uitgebracht via Sony Music
01-Oct-03 19:35
De muziek die wordt gebruikt in de TV-reclame van AXE Deodorant 'Pulse' is van Oliver Cheatham ft. Room 5 'Make luv' (get down saturday night).