Downloads van Eloise

Guide Me Home (Live Wires)

Label: Greytown Recordings (PIAS Digital Benelux)
Release Datum: 25/11/2007
Totale speelduur: 00:03:37
Formaat: MP3

Koop Enkele track: € 1.37

Nieuwsberichten van Eloise

27-03-2016 @ 10:01

Top 200 van de Jaren 60, editie 2016 is dit jaar weer uitgezonden op NPO Radio 5.

De hoogste binnenkomer van dit jaar was 'Eloise' van Barry Ryan. Ook 'nieuw' zijn o.a. David Bowie ('Space Oddity') en Pink Floyd ('Arnold Layne'). Hofleveranciers zijn Beatles (14), Elvis Presley (10), Rolling Stones (9), Bee Gees (8) en  The Cats (7)

1 House Of The Rising Sun - The Animals
2 God Only Knows - Beach Boys
3 Lea - Cats
4 A Whiter Shade Of Pale - Procol Harum
5 La Comparsa - ZZ & de Maskers
6 Yesterday - ...

lees verder...

06-07-2015 @ 20:08

Nederlandstalige releases week 27
singles:
ANU-D Midden van de nacht (anudofficial)
ANU-D Wat is liefde (anudofficial)
BENNO VAN VUGT mijn beste kameraad (andre kooiman prod)
DANIEL OOSTRA Vrienden (euro ent.)
DEMY DE GROOT Rio (mireille balje)
DJ ANDREADEGAS FT. STAYFAN De Misleiding (rdj music)
DONNY VAN DER ROEST EN JORDI FALCON Love me baby (zebra music)
FEEST DJ MAARTEN Alles is zomer (berk music)
FEESTTEAM, HET Gooi die handen omhoog (berk music)
FIORENZA Zomer (hometown)
FRANKY EN JOHNNY De liefde...

lees verder...

25-07-2011 @ 16:30
Nederlandstalige releases week 23
singles
ALPENZUSJES De jungledans (berk music)
ANDY DE WITT He kom Eloise (vnc)
ANITA Vergeet al je zorgen (vnc)
DANNY VAN LOON Zwoele zomernachten (jesa prod)
DIE TWA Eachkontakt (t2 entertainment)
DENNIE CHRISTIAN Laat me nog een keer met je dromen (smaragd music)
GERARD JOLING Er hangt liefde in de lucht (nrgy music)
JOB BOVELANDER Zonder woorden (cloud9music)
LOS ANGELES THE VOICES Mijn laatste lied voor jou (sony music)
MARCO DE HOLLANDER Laat ons proosten (roodhit...

lees verder...

19-11-2007 @ 22:16
Onlangs berichten we al over de campagne die het bedrijf The Missing Synch nu voert voor T-Mobile en Orange.
Het nummer uit deze reclame wordt binnenkort ook officieel uitgebracht het gaat om Eloise en het nummer is getiteld "Guide Me Home"
Het nummer is speciaal voor deze reclame gecomponeerd.

bericht van 5 november jl.
The Missing Synch heeft opnieuw de muziek verzorgt van een grote media campagne. Dit keer gaat het om de commercial die het samengaan van T-Mobile en Orange ondersteunt. De comme...

lees verder...

26-02-2005 @ 11:19
'The House of the Rising Sun' van The Animals is door luisteraars van Radio 2 uitgeroepen tot beste nummer uit de jaren '60. The Animals lieten daarmee 'A whiter Shade of Pale' van Procol Harum en 'Nights in White Satin' van the Moody Blues achter zich. De hitlijst, gepresenteerd door Hans Schiffers, werd vrijdagmiddag 25 februari tussen 12.00 17.00 uur uitgezonden bij Radio 2. Het was n van de onderdelen tijdens de Week van de Jaren Zestig.Op de website van Radio 2 konden luisteraars...

lees verder...

15-09-2003 @ 09:44
SACD RELEASE: Helmut Lotti 'Pop Classics in Symphony' Met zijn negende album presenteert Helmut Lotti zijn absolute meesterwerk! 'POP CLASSICS IN SYMPHONY': De grootste pop klassiekers in een symphonisch jasje door de onnavolgbare Helmut Lotti. Al aan het begin van zijn carrire in 1995 in Belgi werd het idee voor deze popklassieker geboren. Maar nu in het jaar 2003 word dit plan ook werkelijkheid. En zonder te overdrijven: het is het beste album dat Helmut Lotti tot nu toe gemaakt heeft! Tijd...

lees verder...

Muziek v.d. TV Reclame van Eloise

19-Nov-07 22:18
Onlangs berichten we al over de campagne die het bedrijf The Missing Synch nu voert voor T-Mobile en Orange.
Het nummer uit deze reclame wordt binnenkort ook officieel uitgebracht en is van Eloise getiteld "Guide Me Home"

bericht van 5 november jl.
The Missing Synch heeft opnieuw de muziek verzorgt van een grote media campagne. Dit keer gaat het om de commercial die het samengaan van T-Mobile en Orange ondersteunt. De commercial is te bekijken in de showreelsectie op www.themissingsynch.nl .
Met de overname van Orange door T-Mobile is één van de grootste communicatiebedrijven ontstaan met ongeveer 4,8 miljoen mobiele klanten en ruim 500.000 breedband klanten in Nederland. In de nieuwe opzet blijven de bedrijven samen verder werken aan datgeen de bedrijven met elkaar verbindt; service. Doordat beide bedrijven samen verder gaan kunnen de klanten profiteren van een betere service, een betere dekking door het combineren van netwerken en een uitgebreidere persoonlijke dienstverlening door het samenvoegen van de service- en verkooppunten. Om dit de consument te vertellen is de nieuwe campagne ontwikkeld.
The Missing Synch stort zich met passie op het zoeken van de juiste muziek voor commercials, radio, TV en (bioscoop)films. Naast 'research' en de daaraan verbonden 'licensing' van bestaande muziek produceert The Missing Synch ook muziek op maat.

Meer info: www.themissingsynch.nl