Nieuwsberichten van Ster

22-01-2019 @ 08:42

NLO luistercijfers periode nov-dec 2018 vergeleken met afgelopen 6 maanden

  2018201820182018201820182018
  nov-decokt-novsep-oktaug-sepjul-augjun-julmei-jun
1NPO Radio 2  16.9%11.2%11.3%11.0%10.6%11.5%12.0%
2Radio 538  10.4%11.4%11.7%11.2%11.5%12.0%11.6%
3Sky Radio  10.1%8.5%8.4%8.3%9.0%9.2%9.5%
4Radio 10  9.9%10.1%9.9%9.2%8.8%8.1%8.0%
5Q Music  8.4%9.5%9.0%9.5%9.4%9.3%8.7%
6NPO Radio 1  6.7%7.6%7.8%7.9%8.3%8.1%7.5%
7NPO Radio 5  4.7%4.9%4.1%4.2%4.2%4.3%4.1%
8Radio Veronica  3.3%3.3%3.4%3.7%3.3%3.3...

lees verder...

21-01-2019 @ 11:14

Wannes Cappelle, broeder Dieleman & Frans Grapperhaus brengen album ‘Dit is de bedoeling’ uit. ‘Vergeving’ is de eerste single van het trio

Wannes Cappelle (BE) en broeder Dieleman (NL) sloegen de handen in elkaar voor een uniek project. Samen met Frans Grapperhaus op cello betreden zij in zowel België als Nederland clubpodia en theaters met hun show en album ‘Dit is de bedoeling’. Het album is uitgebracht bij Snowstar Records en Unday Records. Het album is online te beluisteren en te bestelle...

lees verder...

21-01-2019 @ 11:10

Ecstasy X’ is de tweede single van het nieuwe album ‘Garden of Earthly Delights’ van Susanna & The Brotherhood Of Our Lady. ‘Ecstasy X’ betovert de luisteraar met mysterieuze en spookachtige klanken. Denk aan kerkklokken die zijn opgenomen met een cassetterecorder, een piepende accordeon en zwaar bewerkte stemmen die je verleiden om samen met hen in extase te komen.

Het werk van Jheronimus Bosch vormt het uitgangspunt van ‘Garden of Earthly Delights’ (naar ‘Tuin der lusten’), het dertiende st...

lees verder...

21-01-2019 @ 11:05

De NPO wil reclame op haar platforms afbouwen. Als eerste bij de kinderprogrammering van Zapp & Zappelin, waarna de online platforms van de NPO volgen. Dit stelde Shula Rijxman die zowel bestuursvoorzitter is van de NPO als bestuurslid van de STER, tijdens haar nieuwjaarstoespraak.

De NPO wil dan financiële compensatie krijgen via de politiek uit belastingmiddelen. De NPO wordt de afgelopen jaren door politiek Den Haag afgerekend op dalende reclame-inkomsten van de STER die een koppeling kent ...

lees verder...

21-01-2019 @ 10:51

De Canadese rockicoon Bryan Adams geeft op zondag 16 juni een concert in Rotterdam Ahoy. Het concert maakt deel uit van zijn ‘Shine A Light Tour’ ter promotie van zijn nieuwe gelijknamige album.

Shine A Light’ dat op vrijdag 1 maart uitkomt, is Adams’ 14e studio album in zijn ruim vier decennia tellende carrière met hits als: ‘(Everything I Do) I Do It for You’, ‘When You’re Gone’, ‘All For Love’, ‘Please Forgive Me’ en het iconische ‘Summer Of ‘69’. De eerste single en tevens titeltrack ‘Shi...

lees verder...

20-01-2019 @ 09:47

Ronnie Flex heeft de Popprijs 2018 gewonnen. Ronnie Flex nam de meest prestigieuze prijs voor Nederlandse popmuziek, bestaande uit een geldbedrag van 10.000 euro en een beeld van Theo Mackaay, op zaterdag 19 januari 2019 tijdens Noorderslag in ontvangst. De uitreiking was live te horen op NPO 3FM en te zien bij de NOS op NPO 3. Ronnie Flex was lid van hiphop collectief New Wave, die in 2015 de Popprijs won.

In een jaar waarin hiphop de hitparades en het uitgaansleven zo wist te domineren was e...

lees verder...

18-01-2019 @ 20:51

Het muziekmakerscentrum, popzaal en hotel Q-Factory op het Atlantisplein in Amsterdam Oost heeft in haar vierde jaar ruim 125.000 bezoekers ontvangen, 15.000 meer dan in 2017.

De bezetting van de oefenstudio’s blijft stijgen en het hotel van 50 kamers is een groot succes. De extra aantallen zijn ook en met name te vinden bij concertbezoek. In 2018 heeft Q-Factory de eigen programmering verder uitgebreid met meer evenementen dan in voorgaande jaren.

Hoogtepunten waren shows van Gino Vannelli, Lo...

lees verder...

18-01-2019 @ 17:09

Nederlandstalige releases week 03 - 2019
singles
#LIKEME CAST Een vrouw (vrt line )
#LIKEME CAST Porselein (vrt line)  
3JS Los van alles (warner music)
3ROBI Wazabi (wilde westen records)
ANDRÉ HAZES JR. Verslaafd Aan Jou(Live In Ahoy) (dino music)
BARBARA SWINKELS Wil je heel misschien (anro prod )
BART SCHUERMANS FT. CV JE JE TIS WE Gij kunt wel een filterke gebruiken (akmp)
BLAUWE UIL FT. RXCK LEE Rondjes in m'n hoofd (rotterdam airlines)
CORRY KONINGS Ik krijg een heel apart gevoel van binnen (re...

lees verder...

17-01-2019 @ 20:56

Robert Jan Stips - De tovenaar van de Nederpop

Op donderdag 24 januari a.s. is Robert Jan Stips in het NTR programma 'Het uur van de wolf'.

Robert Jan was het kloppend hart van Supersister, speelde in Golden Earring, waar hij vioolpartijen voor componeerde. Scoorde met Freek de Jonge een nummer 1-hit 'Leven na de dood', produceerde Gruppo Sportivo, speelde in Sweet D'Buster en was de eerste in Nederland die met samples begon in de band Nits. Nu zit hij vijftig jaar in het vak.

Portret van Robert...

lees verder...

17-01-2019 @ 11:56

When Hell freezes over’, zeggen de Amerikanen bij onmogelijk geachte wensdromen over reunies van favorietebands uit het verleden. Alleen als de hel bevriest, gaat het gebeuren. Dat mag zo geweest zijn bij The Eagles, maar bepaald niet bij de legendarische Amsterdamse gitaarrockband Fatal Flowers. Die hadden na bijna 30 jaar slechts wat licht aandringen nodig voor hun nooit meer verwachte reunie. De Flowers gaan in juni op een uitgebreide reunietoer, met de kick-off op Dauwpop in Hellendoo...

lees verder...

16-01-2019 @ 21:55

The second European edition of the Open Club Day is just around the corner. Over 100 venues & clubs from 9 different European countries are busy getting ready to open their doors during daytime and invite their visitors backstage.

Demystifying the night during the way

The objective of the Open Club Day is to give insight into clubs, venues and other concert places to those who do not actively participate at nightlife activities. By showing the reality of their daily work, venues & clubs demysti...

lees verder...

14-01-2019 @ 23:09

Voor zijn nieuwe album Journey of Man liet de Nederlandse trompettist Teus Nobel zich inspireren door de gedachtegang dat de mensheid zoals we die nu kennen afstamt van één enkele man, zoals beschreven in het gelijknamige boek van professor Spencer Wells, en door muzikant Woody Shaw, wiens werk Nobel onderzocht voor zijn jazz-masterstudie. Journey of Man verschijnt op 8 februari 2019. De Teus Nobel Liberty Group presenteert het album op 23 februari 2019 in Paradox in Tilburg; hierna is de gro...

lees verder...

14-01-2019 @ 10:36

Azië biedt nieuwe kansen voor Nederlandse acts

De exportwaarde die de Nederlandse populaire muziek toevoegt aan de Nederlandse economie bedraagt in 2017 ruim € 201 miljoen; een stijging van 0,26% in vergelijking met 2016. Ruim 75,6% komt voor rekening van dancemuziek. Dit blijkt uit het jaarlijkse onderzoek van Perfect & More dat sinds 2004 in opdracht van Buma Cultuur de exportwaarde van Nederlandse popmuziek in kaart brengt.

Het bedrag van €201 miljoen is gebaseerd op buitenlandse inkomsten o...

lees verder...

13-01-2019 @ 11:41

The Beatles zijn al bijna 50 jaar "uit elkaar", maar nog steeds houdt hun muziek miljoenen over de hele wereld bezig en zijn de verkopen van hun oude albums gigantisch. Elk jaar gaan er wereldwijd nog miljoenen over de toonbank !! En ook in de download lijsten staan de Beatles in de hoogste regionen!

De muziek van John Lennon, Paul McCartney, George Harrison & Ringo Starr mag ondertussen "klassiek" genoemd worden. Het nummer "Yesterday" werd zelfs gekozen tot "song van de (twintigste) eeuw".

49...

lees verder...

10-01-2019 @ 16:48

De 10e editie van de 100% NL Awards komt er aan!

Ook dit jaar worden er weer 100% NL Awards uitgereikt in verschillende categorieën, ter ere van de Nederlandse popmuziek. Afgelopen jaar kon je de uitreiking online volgen, maar dit jaar heb jij de kans om hier bij te zijn op 7 februari in Amsterdam! Het belooft een geweldige avond te worden met de grootste Nederlandse artiesten.

Davina Michelle zal de avond feestelijk openen en Ilse DeLange zal de avond afsluiten. Ook wordt deze avond het 12,5 j...

lees verder...

Muziek v.d. TV Reclame van Ster

19-Feb-18 15:16

In de tv reclame van KIA 'All-new Kia Rio' is muziek te horen van de Amsterdamse Indie band Bombay.  De band schittert met Slow Motion in de nieuwe Europese Kia reclame voor 'The all-new Kia Rio'.
Slow Motion komt van Bombay's album Show Your Teeth dat op 5 februari 2016 uitkwam via V2 records. 

januari 2017

16-Aug-13 21:52

De muziek die te horen is in de tv-reclame van Opel Adam is van DJ Hardwell

http://www.youtube.com/watch?v=AFQUzB4X4yo

Nummer 6 DJ Hardwell verbindt zich aan Opels lifestyle model.

De internationaal vermaarde Nederlandse DJ Hardwell is vanaf juni 2013 hét gezicht van de Opel ADAM. DJ Hardwell is de huidige #6 DJ in de wereld en zal er voor gaan zorgen dat Opels lifestyle model ADAM nog meer bekendheid gaat krijgen binnen de belangrijkste doelgroep voor de funky driedeurs van Opel, jongeren tot 35 jaar.

De samenwerking tussen de DJ en de Opel ADAM werd wereldkundig gemaakt bij het openingsevenement van de ADAM Store op de Nieuwezijds Voorburgwal in Amsterdam. De verbintenis tussen Hardwell en de Opel ADAM zal uitmonden in een aantal opvallende en eigentijdse activiteiten en evenementen, passend bij de belevingswereld van de doelgroep. Muziek, entertainment en social media zijn hierbij sleutelbegrippen.

https://twitter.com/Opel_Nederland

20-May-13 22:04

"Eén van mijn wensen is altijd geweest, om een keer in een Centraal BeheerEven Apeldoorn bellen” commercial te spelen. Tot mijn grote verbazing werd ik gebeld of ik daar aan mee wilde doen. Ik heb natuurlijk ja gezegd. Vooral omdat Paul Meijer, die een aantal van mijn favoriete “Even Apeldoorn bellen” commercials heeft gemaakt, het ging regisseren. Wat een man. Hij is die echte rockster!
De opname dagen waren één groot feest. ik heb in tijden niet meer zo gelachen. Tijdens de shoot heb ik een paar filmpjes opgenomen, want het leek mij te grappig om die online te gooien, en te kijken wat er zou gebeuren. Dat heb ik geweten. Het spijt me dat ik jullie in de maling heb genomen maar het was te leuk om het niet te doen. Oh ja, niet boos zijn op Arie. Ik houd van mijn Judas.

Anouk

Bekijk de commercial en alle filmpjes op: youtube.com/user/CBAchmeaEurovisie/Eurovisie/?x=7

mei 2013

 

25-Jan-13 21:35

Shary-An is te zien en te horen in de nieuwe commercial van Chocomel, die vanaf zaterdag 26 januari te zien is op TV. Speciaal voor Chocomel zong de zangeres, die bekend werd door het eerste seizoen van The Voice, een volledige versie in van het nummer ‘Can’t live without’, dat al eerder kort te horen was in de vorige campagne van Chocomel. Het nummer is vanaf 26 januari ook via alle portals en Spotify te beluisteren en te downloaden.

Shary-An, die afgelopen jaar grote hits scoorde met haar singles ‘Never played the bass’ en ‘Read my book’, speelt nu eenmalig een rol in de nieuwe wintercommercial van Chocomel. Shary-An en Chocomel passen goed bij elkaar omdat haar sound perfect past bij ‘Can’t live without’. Bovendien sluit de positieve instelling en het onuitputtelijke enthousiasme van de zangeres helemaal aan bij de kernwaarden van Chocomel.

Naast de commercial is er speciaal voor YouTube een ‘Behind the scenes’-clip gemaakt waarin ‘Can’t live without’ volledig is te horen.

Shary- An: Ik ben gek op Chocomel en drink het al jaren, vooral met deze kou. De song is een heerlijk soulnummer dat precies past bij mij qua stijl en sound. Erg leuk om dit samen met Chocomel te doen.

Sylvia Martens, van Chocomel: Chocomel is onlosmakelijk verbonden aan de winter. In de komende nieuwe campagne vieren we met Chocomel de winter, de enige èchte die je helpt genieten van elk moment. Hoe koud het ook is! Voor de tv commercial gebruiken we wederom het nummer ‘Can’t live without’ maar nu in een nieuwe versie. We kregen veel vragen van mensen die benieuwd waren naar dit nummer en het past heel goed bij Shary-An.

Over Shary-An: Na haar deelname aan het eerste seizoen van The Voice scoorde Shary-An diverse hits en bracht in 2011 haar debuutalbum ‘Love me for who I am´ uit. Ook werd zij genomineerd voor een Edison Award voor beste song ´Read my book´ en werd bekend dat zij vanaf maart gaat deelnemen aan het SBS 6/programma ´Vliegende Hollanders´.

www.shary-an.nl

28-Nov-11 22:52

De Jillz mannen zijn terug.... in de nieuwste commercial van Jillz!
Na het grote succes van 2010 komt Jillz speciaal voor de feestdagen weer met de grote fles! Deze fles is ideaal voor de gezellige kerstdagen of om knallend het nieuwe jaar in te luiden! 

De fles is vanaf eind november in alle grote supermarkten verkrijgbaar!

De muziek uit de commercial is speciaal voor deze commercial gemaakt door Yvo van de Amsterdamse band Supercity in samenwerking met producent Sizzer. Er is alleen een korte versie beschikbaar.

commercial Jillz

http://www.facebook.com/pages/Supercity-Band/

http://www.supercity.nl/

november 2011

06-Jun-11 21:36

De muziek in de tv-reclame van de Heineken-tapje-reclame, is getiteld 'Love potion #9" ooit een hit in verschillende uitvoeringen van o.a. Searches (1963), Clovers, The Coasters (1959). Het nummer komt oorspronkelijk uit 1959 en is gecshreven door het fameuse schrijvers duo: Jerry Leiber en Mike Stoller. De originele uitvoering is van The Clovers (1959). De uitvoering in de reclame is een cover.

commercial Heineken

juni 2011

05-Jun-10 11:55

De stem van Steffen is momenteel wereldwijd te horen in de nieuwe commercial van het merk Reebok. De commercial van de nieuwe sneaker-lijn EasyTone is mede mogelijk gemaakt door Sizzer Amsterdam.

Pop/soul zanger Steffen Morrison lanceert deze week de eerste single van zijn debuutalbum Revealed, dat na de zomer uitkomt. Met de nieuwe single Coordination, een heerlijk zomers reggaenummer, komt Steffen met een fashion statement. Coordination staat voor oog hebben voor een passende outfit. “Let the world know you got style”: wat je draagt en hoe je het draagt, maakt hoe je je voelt en wat je uitstraalt. “Iedereen is uniek, dus vind je eigen coördinatie!”, aldus de oproep van Steffen met zijn single. Coordination is vanaf 5 juni te downloaden via iTunes.

"De muziek van pop/soul zanger Steffen Morrison wordt sterk bepaald door de kleur van zijn stem. Zijn unieke en rauwe stemgeluid, dat associaties oproept met onder meer Seal, maakt de kleur in zijn nummers prikkelend en raakt de luisteraar diep in zijn ziel. Als klein kind al, kroop Steffen naar de muziekcollectie van zijn vader en groeide op met de muziek van Marvin Gaye, Otis Redding, Sam Cooke en Ella Fitzgerald. Na de zomer 2010 verschijnt zijn debuutalbum Revealed. Het album, geproduceerd door Dutchflower, kent een fris eigentijds popgeluid met een rauw randje. De eerste, speciaal voor de zomer geschreven, single Coordination heeft een vrolijk reggae-tintje en is van de hand van Bas Silos". 

www.steffenmorrison.com

www.incrowdentertainment.nl
01-Jun-10 17:39
In de reclamespots van Corendon vliegvakanties die uitgezonden worden op de RTL zenders is een vrolijke familie te zien en een dansend kindje en een opvallend kinderstemmetje dat "Vakantie, we gaan op vakantie" roept.

Sinds deze campagne op TV is leeft de commercial. Per dag wordt hij honderden keren opgezocht via Google, bekeken op Youtube en doorgeplaatst op vele duizenden Hyves pagina's. Vakantiegangers sturen vrienden en familie berichten met de link naar de commercial. Zelfs vele forums zijn gewijd aan deze reclame, zowel positief als negatief.

Om aan de publieke vraag te voldoen is er een CD single van gemaakt met videoclip http://www.youtube.com

Op vele internetforums is de laatste maanden flink gespeculeerd over het kinderstemmetje: Nepstemmetje, chipmunk effect, cut & paste, papegaai, een volwassene met een heliumballon? Een computer stem?
De stem in de commercial is de toen 3 jarige dochter Merel van muziekproducer Zeno Groenewegen, die ook een glansrol in de video heeft en is volledig natuurlijk.

Atilay Uslu, de directeur van Corendon is de laatste weken flink in de publiciteit geweest en wordt nu wekelijks benaderd voor TV optredens:
- Een vandaag maakte een special van een half uur over hem (http://www.eenvandaag.nl/)

- Hij was tafelgast bij Pauw en Witteman

- Het EO programma "Met niets begonnen" maakte een portret over hem
(Zie :http://www.eo.nl/programma/metnietsbegonnen/

De zanger die dit nummer zingt is Roy Raymonds (de blote voetenzanger van Nederland) werd bekend door het TROS-programma "Een ster in 40 dagen", en was te gast bij Paul de Leeuw, Jensen

www.royraymonds.nl
www.royraymonds.hyves.nl
05-Feb-10 10:01
Muziek van de commercial 'Niet voor jezelf leven'
Gratis ringtone van de tv-commercial 'Niet voor jezelf leven'

Op de website van Univé kun je de gratis de ringtone en de bladmuziek downloaden van de Univé-commercial met 'Niet voor jezelf leven'.
Men heeft hiervoor veel verzoeken binnengekregen. De muziek is speciaal voor de commercial geschreven en gespeeld door Geert van Gaalen van Studio De Keuken in Amsterdam.

Gratis bladmuziek downloaden
Wil je proberen de muziek na te spelen op je gitaar? Dan kun je ook de bladmuziek en het akkoordenschema downloaden
- 'Niet voor jezelf leven' als pdf

http://www.unive.nl/ringtonesunive/
18-Jan-10 15:55
Het nummer 'A night like this' van Caro Emerald dat gebruikt is door de Martini 'Moments' campagne is uitgegroeid tot een top 10 hit. De song wordt inmiddels veel gedraaid op de radio en 3FM heeft de single deze week zelfs uitgeroepen tot Megahit. De afgelopen twee weken stond hij al steevast in de top 5 op de I-Tunes hitlijst. Buro The Missing Sync heeft in opdracht van reclamebureau Watson & Lewis de artiest gekoppeld aan Martini en de single geproduceerd met Caro Emerald. 29 januari verschijnt het volledige album 'Deleted Scenes From The Cutting Room Floor'.

Het succes voor The Missing Sync is niet het eerste, eerder was men al succesvol met IOS met het nummer 'Uit de Schaduw' voor de Staatsloterij, Patty met 'You and Me' voor Volkswagen, Buster Cottam met 'Carry On' voor T-Mobile, Stevie Ann met 'Welcome the Sun' voor Zonneradar (Wieckse) en Brainpower & Intwine met 'Chosen' voor Assassins Creed.

The Missing Sync
www.themissingsync.nl
15-Jul-09 16:39
Het nummer “Welcome The Sun” van Stevie Ann is 26 juni uitgebracht door Universal Music. Deze song is het resultaat van een schrijfsessie van Stevie Ann en Bertolf. Bertolf is de zanger en ex-gitarist uit de band van Ilse DeLange, die op dit moment zelf ook furore maakt met de release van zijn solo album "For Life".
Het nummer 'Welcome The Sun', dat geproduceerd werd door BLØF-toetsenist Bas Kennis, was oorspronkelijk geschreven voor het nieuwe solo-album van Stevie Ann dat naar alle waarschijnlijkheid in het najaar van 2009 zal verschijnen. Maar 2009 Amsterdam, het reclamebureau van Wieckse, hoorde het nummer in een vroegtijdig stadium en vond het zomerse liedje dermate goed passen bij de campagne van Zonneradar.nl, dat besloten werd de song voor deze campagne te gebruiken. Oorspronkelijk was het niet de bedoeling om het nummer uit te brengen, maar de vraag naar het nummer en de vele enthousiaste reacties van fans en kijkers hebben Stevie Ann en haar muziekmaatschappij alsnog doen besluiten om "Welcome The Sun" eind juni uit te brengen.
Stevie Ann “Welcome The Sun”
Release: 26 juni 2009
Label: Universal Music
18-Apr-09 10:34

De muziek die wordt gebruikt bij de Citroën C3 Picasso is van Ghostbusters (origineel van Ray Parker jr.)

april 2009

06-Mar-09 12:24

Automerk Smart zet een nieuwe troef in voor zijn commercials. Steve Appleton is een 19-jarige Engelse zanger die op dit moment nog onbekend is. Daar moet nu verandering in komen, want Appleton is een van de sterren in de Smart-commercial die op dit moment op tv is te zien.
Appleton werd ontdekt in de Londense restaurant-scene waar hij veelvuldig als pianist speelde. Het is niet de eerste keer dat een artiest doorbreekt via een tv-commercial. De commercial is te bekijken op Smart.nl en hier

6 maart 2009

22-Oct-08 16:50

Er zijn al enige tijd verschillende iPod-commercials in omloop, o.a.met muziek van Tings Tings, U2 ("Vertigo"), Mary J Blige, Feist ("1.2.3.4.").

Er zijn er nu weer 2 nieuwe bij:

1. Asteroids Galaxy Tour (band uit Denemarken), titel:"Around the bend"  

2. Chairlift (uit Brooklyn), titel "Bruises"

(oktober 2008) 

26-Jul-08 11:17

De zangeres uit de Nescafe tv-reclame 'Reaching out to each other..'" is Roos Jonker. Een (jazz)zangeres uit Amsterdam en ze zit bij de Dox Family (waar ook Wouter Hamel, Giovanca en Benny Sings bij horen).
Ze is momenteel bezig met haar eigen album en je kan alvast wat van haar horen op haar myspace www.myspace.com/roosjonker .
(juli 2008)

http://www.youtube.com/watch

(met dank aan Dewi)

11-Jun-06 16:48

De commercial van Mastercard van juni 2006 bevat het liedje 'Fever' oorspronkelijk bekend geworden door Peggy Lee (1958), deze uitvoering van het liedje is onbekend.
(juni 2006)

09-Jan-06 22:23

De nieuwe Nokia campagne bevat muziek van de groep LPG, getiteld "Belly Rollercoaster" en komt van het album 'I Fear No Foe' (excelsior/v2)
(januari 2006)

31-Dec-05 19:20

'We zullen doorgaan' deze tv-commercial van het Ministerie van Verkeer, bevat muziek van Ramses Shaffy 'Wij zullen doorgaan'.
(dec. 2005)

31-Dec-05 16:13

In de huidige tv-campagne 'romantiek' is muziek te horen van het nummer 'When a man loves a woman', o.a. bekend geworden in de uitvoering van Percy Sledge (1968)
(dec. 2005)

28-Jun-05 19:53
De in juni gestartte tv reclame campagne van Sony DVD Camera, heeft muziek van de groep Stereo Total, het nummer is getiteld "I Love You Ono"
10-Dec-04 20:57
De muziek uit de TPG Kerstreclame uit is op single bij EMI Music. Het nummer heet "Mister Snowman" en is van de groep The-Sing-A-Longs.(met dank aan Michiel Marsman)
11-Jul-04 11:52
De muziek in deze tv-reclame is getiteld 'I put a spell on you' en werd indertijd in de uitvoering van CREEDENCE CLEARWATER REVIVAL een hit in Nederland, later o.a. ook in de uitvoering van Deedee. De muziek van Creedence Clearwater revival zit in Nederland bij platenmaatschappij Zyx Music. Er zijn verschillende ijzersterke verzamel CD's van Creedence uit, onlangs verscheen ook een DVD bij Zyx Music.
12-Feb-04 00:01
Renault 'Auto's' titel campagne:BetonmolenDe oorpsronkelijke muziek is van Buster Poindexter, getiteld: Bad Boy (bmg)
27-Dec-03 12:39
De muziek die gebruikt wordt bij de reclame van Old Amsterdam Kaas is van Kris de Bruyne 'Amsterdam'
01-Oct-03 19:35
Onder de titel 'De trotse brouwer' is er een nieuwe tv-reclame van HERTOG JAN bier. In deze commercial wordt de muziek gebruikt van Curtis Mayfield getiteld "I'm so proud". Dit nummer staat o.a. op de CD "The universal Master Collection" (universal music).
01-Oct-03 19:35
De muziek die in de nieuwe Mastercard reclame 'Sailing wordt gebruikt is van Jeroen Zijlstramet het nummer "Tot Slot" van de CD "Tussen Den Oever en New York"