Downloads van Amen

Here's the Poison (Live)

Label: Secret Records
Release Datum: 04/11/2016
Totale speelduur: 00:50:14
Formaat: MP3

Koop Album: € 10.15

Land of the Lost - Survival Mode, Vol.1

Label: Triple X Hoggs Music
Release Datum: 15/02/2015
Totale speelduur: 00:39:56
Formaat: MP3

Koop Album: € 10.15

Death Before Musick

Label: COLUMBIA
Release Datum: 05/04/2004
Totale speelduur: 00:43:16
Formaat: MP3

Koop Album: € 11.18

Ringtones van Amen

Maak Oop die Deure

Genre: Pop
Label: Target Media
Release Datum: 16/06/2014
Totale speelduur: 0:30

Wat 'n Vriend

Genre: Pop
Label: Target Media
Release Datum: 24/06/2014
Totale speelduur: 0:30

Tot Hy Weer Kom

Genre: Pop
Label: Target Media
Release Datum: 24/06/2014
Totale speelduur: 0:30

Dagbreek

Genre: Pop
Label: Target Media
Release Datum: 24/06/2014
Totale speelduur: 0:30

Nieuwsberichten van Amen

15-08-2017 @ 21:57

REPUBLICA, de rockband uit São Paulo, Brazilië werd bekend door met hun authentiek en organisch geluid, krachtige riffs, moderne grooves en melodie met elkaar te verbinden. Met een intense ambitie, om hun muziek naar het volgende niveau te brengen en daarmee de band als internationale act op de kaart te zetten, heeft de band recentelijk de opnames van haar vierde album voltooid.

Ter ondersteuning van deze ambitie is de band onlangs een samenwerking aangegaan met Odyssey Music Network, die de r...

lees verder...

06-08-2017 @ 16:14

Loes Luca gaat de hoofdrol spelen in de nieuwe bioscoopfilm MI VIDA van regisseur Norbert ter Hall en scenarioschrijfster Roos Ouwehand. In het speciaal voor haar geschreven scenario speelt Luca de onlangs gepensioneerde kapster Lou Welter, wier leven een drastische wending krijgt tijdens een taalcursus in Spanje. De opnames van MI VIDA gaan voorjaar 2018 van start, de film wordt volledig opgenomen in Zuid Spanje.
 
Loes Luca: “Toen ik het scenario las, was ik onmiddellijk gecharmeerd van mijn ...

lees verder...

03-08-2017 @ 13:01

Na vijf jaar lang een sluimerend bestaan te hebben geleid, krijgt Munich Records, één van de oudste muzieklabels van Nederland, een tweede leven. De eerste release op het vernieuwde Munich Records is het nieuwe soloalbum van Ernst Jansz (Doe Maar, CCC Inc.) in oktober.

Opgericht in 1948 als Munnickendam en in 1972 omgedoopt tot Munich Records kent het label een rijke geschiedenis met artiesten als Rory Block, Gert Vlok Nel en Barrelhouse. Daarnaast vertegenwoordigde Munich Records jarenlang aa...

lees verder...

28-07-2017 @ 21:39

In 2017 is het precies 25 jaar geleden dat het succesvolle album “Racine” van de Brits-Canadese rockzangeres Sass Jordan werd uitgebracht via MCA Records. In september brengt de rockdiva een bijzondere re-release van het album uit onder de titel “Racine Revisited”. Sass Jordan doet dan een uitgebreide Nederlands tour om het 25 jarig jubileum van “Racine” samen met de fans te vieren.

Sass Jordan scoorde begin jaren ‘90 verschillende grote hits zoals “Highroad Easy”, “So Hard” en ”Make You A Bel...

lees verder...

28-07-2017 @ 17:36

Showtek are back with the release of two tracks off their new AMEN EP out on Skink/Armada. Included are the title track “Amen” featuring Freetown Collective, whom Showtek worked with previously on the 2016 smash hit ‘Believer’. ‘Amen’ has been dominating festival main stages all summer, along with “Don’t Shoot” featuring GC. Also announced is their AMEN North American Tour.

Taking a stance with their music, “Amen” is a Caribbean inspired track that grabs you after one listen, while “Don’t Shoo...

lees verder...

25-07-2017 @ 21:42

Op 15 november staat de funksensatie Trombone Shorty & Orleans Avenue in TivoliVredenburg. Troy Andrews (Trombone Shorty) staat bekend om zijn energieke trombonespel en indrukwekkende soulstem. Samen met zijn band, Orleans Avenue, staat hij garant voor een New Orleans-style feest waarbij funk, jazz, blues en hip-hop moeiteloos worden gecombineerd. Trombone Shorty stond al meerdere keren op het podium bij North Sea Jazz Festival, was het voorprogramma van Lenny Kravitz in Ziggo Dome en is tege...

lees verder...

20-07-2017 @ 11:08

Talpa Holding heeft bekendgemaakt dat de overname van het belang van Sanoma in SBS per 19 juli officieel is en Talpa daarmee 100% eigenaar is geworden van SBS Broadcasting. Talpa brengt SBS, met de Tv-zenders SBS6, Net5, Veronica, SBS9, het online Video on Demand-platform KIJK en Social1nfluencers onder in het verder te bouwen nieuwe Nederlandse multimediabedrijf met sterke posities in televisie, radio, print en online.

Op 10 april jl. is gecommuniceerd dat de transactie nog onder voorbehoud w...

lees verder...

10-07-2017 @ 12:12

Hiphopartiest Bryson Tiller komt voor een headline show naar Nederland. Tiller is een van de meest succesvolle nieuwkomers aan het R&B-firmament en is op 24 oktober in Amsterdam in het kader van zijn 'Set It Off’-tour. Zijn pas verschenen album ´True To Self´ staat daarbij centraal, maar ook het beste van ’T R A P S O U L’ zal in AFAS Live voorbijkomen. Het voorprogramma van het door Greenhouse Talent en Puna gepresenteerde concert wordt verzorgd door neo-soulzangeres SZA.

Bryson Tiller scoort...

lees verder...

10-07-2017 @ 12:06

Bij de opening op 7 juli jl. is een nieuwe overeenkomst getekend tussen North Sea Jazz en Rotterdam waarmee de samenwerking tussen het festival en de stad Rotterdam verlengd wordt. Het festival blijft tenminste tot en met 2022 in Rotterdam plaatsvinden.

Dit weekend beleefde het festival alweer zijn twaalfde editie in Rotterdam Ahoy, de 42e in totaal.

Jan Willem Luyken, directeur van North Sea Jazz: “De manier waarop de stad Rotterdam ons vanaf begin heeft ondersteund en omarmd is geweldig en ik...

lees verder...

03-07-2017 @ 16:36

Talpa Radio en MediaMarkt zien kansen in het verbinden van hun huidige entertainment- en serviceaanbod met de groeiende on demand behoeften van gebruikers. De twee marktleiders in radio, muziek en entertainment bundelen de krachten en hebben samen de strategische joint-venture JUKE Nederland B.V. opgericht. JUKE is een nieuw Nederlands digitaal platform waar radio, streaming en on demand muziek samenkomen.

Jouw radio. Jouw playlist. Jouw muziek.
JUKE maakt het mogelijk om overal radio te luiste...

lees verder...

30-06-2017 @ 20:52

Internationale superster en twaalfvoudig Grammy-winnares Shakira heeft haar El Dorado World Tour aangekondigd. De tour start op 8 november in het Duitse Keulen. Op 14 november doet Shakira de Amsterdamse Ziggo Dome aan. 

De aankondiging volgt op de release van haar elfde studioalbum ‘El Dorado’. Het album is inmiddels vijfvoudig platina en bevat hits als ‘La Bicicleta’, ‘Chantaje’, ‘Me Enamoré’ en ‘Déjà Vu’. Momenteel staat ‘El Dorado’ aan de top van Billboard’s Top Latin Albums, net als vijf...

lees verder...

30-06-2017 @ 20:43

Op woensdag 6 december geeft de Ierse band Kodaline een concert in AFAS Live.  

Ze spelen al zes jaar onder de naam Kodaline maar de muzikale carrière van de band begon in 2005 toen ze onder de naam 21 Demands in hun thuisland Ierland bekend werden door hun deelname aan een talentenjacht. Ze werden de tienersensatie en stonden bovenaan de hitlijsten. Na een korte pauze kwam het viertal in 2011 terug als een volwassen rockband onder naam de Kodaline. In 2013 verscheen hun geprezen debuutalbum ‘...

lees verder...

30-06-2017 @ 20:39

De 35-jarige jubileumeditie van Amsterdam Roots Festival 2017 werd gevierd met een nieuw programma: naast muziek ook circus en een verdiepingsprogramma. Gedurende zeven dagen waren er meer dan 30 programma’s te zien met artiesten uit alle delen van de wereld. Het festival is enorm gegroeid en zal komende jaren verder doorgroeien in samenwerking met onder andere van Cineblend tot Bimhuis en van Black Heritage Tours en Afrovibes tot Pakhuis de Zwijger.

Muziek Roots indoor
Amsterdam Roots 2017 ope...

lees verder...

25-06-2017 @ 10:37

De Amerikaanse rapper Future geeft maandag 16 oktober 2017 een show in AFAS Live in Amsterdam. 

2017 mag nu al met recht een indrukwekkend jaar worden genoemd voor Future. Door maar liefst twee albums in een week tijd uit te brengen zorgde de rapper in februari voor een grote muzikale verrassing. Beide albums, 'Future' en 'HNDRXX', kwamen binnen op de eerste plaats in de Amerikaanse en Canadese hitlijsten. Geen artiest deed hem dat in zo'n kort tijdsbestek voor. Het nummer 'Mask Off' van het ...

lees verder...

25-06-2017 @ 10:28

The Soca Boy aka Van B King ken je natuurlijk van de wereld hit “Follow the Leader” uit 1998. In 2016 bracht hij ter ere van de Olympische Spelen in Rio de single “Rio, here we come
uit.
Dit jaar luidt The Soca Boy de zomer in met het catchy liedje “I am your Friend aka Take off your shirt” die hij samen met DJ Ron Grand maakte!

DJ Ron Grand is ook geen onbekende in de party scene. Hij is beoordeeld als Populairste Party DJ van Nederland en draait al jaren mee in de top 5 van bekende feest dj’s...

lees verder...

Muziek v.d. TV Reclame van Amen

19-Aug-15 19:31

De muziek die je hoort in de tv-reclame van Ziggo: Replay TV is een gedeelte uit de klassieker 'Summertime' o.a. bekend van Billy Stewart die er in 1966 een grote hit mee had.De muziek die in de reclame wordt gebruikt is een cover-versie.

Het nummer komt uit 'Porgy & Bess' (1935) geschreven door George Gershwin en DuBose Heyward. Andere opnamen van 'Summertime' zijn o.a. van Chet Baker, Booker T & MG's, Count Basey, Bill Evans, George Benson, Ray Charles, Billie Holiday e.v.a.

video Billy Stewart

https://www.youtube.com/user/ziggo

naar aanleiding van verschillende reacties hierbij nog wat aanvullende info:

 

De Ziggo Replay-commercial is niet alleen een cover van 'Summertime' in de uitvoering van 
Billy Stewart, maar ook een remix. De titel is gewijzigd in 'And the living is easy' en de
uitvoerende is Guts.
met dank aan o.a. Peter, Jan, Tim.


17-Jul-15 21:17

De muziek die je hoort in de tv-reclame van Peugeot 108 is 'Tangled up' van Caro Emerald

Peugeot 108 - Puur op intuïtie

tv-reclame

De Peugeot 108 ‘verlengt’ je zintuigen. Met dat idee is deze nieuwe TV commercial voor de Peugeot 108 bedacht. Een unieke lokale productie van Havas Boondoggle samen met Peugeot Nederland. In de TV commercial zien we een kleine demonstratie van de drie belangrijkste technische features van de auto. Deze technieken bieden de bestuurder meer veiligheid, controle en comfort. Tegelijkertijd zien we een jonge vrouw door de stad lopen die, net als de Peugeot 108, het gevaar op de weg intuïtief vermijdt. Naast TV worden ook radio en online (activatie) ingezet voor de campagne.

07-Dec-14 22:06

De tv-commercial van Jumbo 'Samen vieren we Kerst': De boodschap van de commercial is: Kerst is samen genieten van elkaar en van lekker eten. Dat is helaas niet voor iedereen vanzelfsprekend. Samen met diverse maatschappelijke organisaties en BN-ers slaan we de handen ineen om iedereen een fijne kerst te bezorgen. Want kerst vieren we samen. #samenvierenwekerst

Hoe werkt het?
Koop bij jouw Jumbo een gerechtcoupon naar keuze. Bij elke twee gedoneerde gerechten, doneert Jumbo een derde gerecht.
Alle gedoneerde gerechten worden voor de feestdagen verdeeld onder de maatschappelijke organisaties in de vorm van kerstpakketten en kerstdiners op verschillende plekken in Nederland. Zo bezorgen we samen iedereen een onvergetelijke kerst.

Deze actie is opgezet door Jumbo i.s.m. Voedselbanken Nederland, Nationaal Ouderenfonds, Nationale Vereniging de Zonnebloem, Humanitas, Vluchtelingenwerk Nederland, Stichting Sensoor, Coalitie Erbij en de MOgroep.

artiesten die meewerken zijn o.a.: René Froger, Willeke Alberti. Lee Towers, Jan Smit, Monique Smit, Ernst-Daniël Smit, André Hazes jr., Kim-Lian van der Meij, Ruth Jacott, Lange Frans en Lois Lane.

commercial

24-Mar-14 22:07

Een nooit eerder officieel uitgebracht nummer van Michael Jackson wordt in een reclamecampagne voor de Xperia 72-smartphone gebruikt.

De samenwerking tussen Jacksons erven, muzieklabel Epic Records (onderdeel van Sony Music) en Sony Mobile werd in februari in Barcelona aangekondigd.

De familie van de in 2009 overleden zanger stelde het obscure liedje Slave To The Rhythm beschikbaar voor de reclamecampagne voor het toestel.

Jackson maakte het nummer gedurende de sessies van zijn album Dangerous in 1991, maar voltooide het pas in 1998, kort na het verschijnen van Blood On The Dancefloor. In 2010 werd de opname op internet gelekt en in augustus 2013 zette Justin Bieber een ongeautoriseerde duetversie online.

Bekijk commercial Xperia 72

Bekijk video

24-02-2014

21-Feb-14 22:11

De nieuwe single van Helemaal Hollands genaamd “Wat is ze lekker” is gebruikt om de nieuwe campagne van Multivlaai kracht bij te zetten.

De single “Wat is ze lekker" werd geschreven door het duo zelf, in samenwerking met Emile Hartkamp en Norus Padidar, die al veel hits op hun naam hebben staan. Hartkamp tekende ook voor de productie van de single. Het resultaat is een geweldige meezinger die na 1 keer horen de rest van de dag in je hoofd zit.

De single wordt uiteraard ondersteund met een lekkere videoclip

MultiVlaai is de grootste en bekendste aanbieder van vlaaien en taarten in Nederland. Vlaaien/taarten worden elke nacht vers in het Limburgse Sevenum gebakken waarna ruim 100 winkels worden voorzien door een eigen bezorgdienst. De samenwerking met Helemaal Hollands past prima bij Multivlaai.

De mannen van Helemaal Hollands zijn zeer succesvol in het maken van Hollandstalige liedjes en medleys. Ze staan bekend om hun energieke optredens. Ook op de piratenfeesten zijn ze meer dan welkom. In het Gelredome kregen Carlo en Leo al meerdere keren ruim 32.000 man in beweging. Een optreden van Helemaal Hollands is een feestelijke, muzikale reis door de Nederlandse muziek.

http://www.helemaalhollands.nl/

https://twitter.com/helemaalholland

https://www.facebook.com/helemaalhollands

downloadlink single; Wat is ze lekker

16-Aug-13 21:52

De muziek die te horen is in de tv-reclame van Opel Adam is van DJ Hardwell

http://www.youtube.com/watch?v=AFQUzB4X4yo

Nummer 6 DJ Hardwell verbindt zich aan Opels lifestyle model.

De internationaal vermaarde Nederlandse DJ Hardwell is vanaf juni 2013 hét gezicht van de Opel ADAM. DJ Hardwell is de huidige #6 DJ in de wereld en zal er voor gaan zorgen dat Opels lifestyle model ADAM nog meer bekendheid gaat krijgen binnen de belangrijkste doelgroep voor de funky driedeurs van Opel, jongeren tot 35 jaar.

De samenwerking tussen de DJ en de Opel ADAM werd wereldkundig gemaakt bij het openingsevenement van de ADAM Store op de Nieuwezijds Voorburgwal in Amsterdam. De verbintenis tussen Hardwell en de Opel ADAM zal uitmonden in een aantal opvallende en eigentijdse activiteiten en evenementen, passend bij de belevingswereld van de doelgroep. Muziek, entertainment en social media zijn hierbij sleutelbegrippen.

https://twitter.com/Opel_Nederland

25-Jan-13 21:35

Shary-An is te zien en te horen in de nieuwe commercial van Chocomel, die vanaf zaterdag 26 januari te zien is op TV. Speciaal voor Chocomel zong de zangeres, die bekend werd door het eerste seizoen van The Voice, een volledige versie in van het nummer ‘Can’t live without’, dat al eerder kort te horen was in de vorige campagne van Chocomel. Het nummer is vanaf 26 januari ook via alle portals en Spotify te beluisteren en te downloaden.

Shary-An, die afgelopen jaar grote hits scoorde met haar singles ‘Never played the bass’ en ‘Read my book’, speelt nu eenmalig een rol in de nieuwe wintercommercial van Chocomel. Shary-An en Chocomel passen goed bij elkaar omdat haar sound perfect past bij ‘Can’t live without’. Bovendien sluit de positieve instelling en het onuitputtelijke enthousiasme van de zangeres helemaal aan bij de kernwaarden van Chocomel.

Naast de commercial is er speciaal voor YouTube een ‘Behind the scenes’-clip gemaakt waarin ‘Can’t live without’ volledig is te horen.

Shary- An: Ik ben gek op Chocomel en drink het al jaren, vooral met deze kou. De song is een heerlijk soulnummer dat precies past bij mij qua stijl en sound. Erg leuk om dit samen met Chocomel te doen.

Sylvia Martens, van Chocomel: Chocomel is onlosmakelijk verbonden aan de winter. In de komende nieuwe campagne vieren we met Chocomel de winter, de enige èchte die je helpt genieten van elk moment. Hoe koud het ook is! Voor de tv commercial gebruiken we wederom het nummer ‘Can’t live without’ maar nu in een nieuwe versie. We kregen veel vragen van mensen die benieuwd waren naar dit nummer en het past heel goed bij Shary-An.

Over Shary-An: Na haar deelname aan het eerste seizoen van The Voice scoorde Shary-An diverse hits en bracht in 2011 haar debuutalbum ‘Love me for who I am´ uit. Ook werd zij genomineerd voor een Edison Award voor beste song ´Read my book´ en werd bekend dat zij vanaf maart gaat deelnemen aan het SBS 6/programma ´Vliegende Hollanders´.

www.shary-an.nl

06-Dec-11 22:44

De nieuwe single ‘Bij jou’ van zanger en presentator Tim Douwsma zal in de maand december te horen zijn onder de nieuwe TV-commercial van Wijko Satésaus.
Wijko was op zoek naar een liedje voor de commercial, en kwam via via terecht in de studio van Arno Krabman. Krabman was op dat moment samen met Han Kooreneef bezig aan de nieuwe single van Tim Douwsma.

Krabman en Kooreneef (producer en schrijver van o.a Jeroen van de Boom en Marco Borsato) zien Tim muzikaal als een jongere variant van zangers als Xander de Buisonje en Jeroen van de Boom.

Tim zelf is erg blij met deze samenwerking. "Ik vind het te gek dat een groot bedrijf als Wijko mijn liedje heeft gekozen voor hun nieuwe campagne. Ik ben erg trots dat mijn nieuwe single de hele maand onder de TV-commercial te horen is” aldus Tim Douwsma.

Tim scoorde eerder al hits met onder meer ‘Je bent de hemel’, ‘Allebei’, ‘Winter voor twee’, en ‘Eén zomeravond met jou’, een duet collega Monique Smit,  waarvoor Jan Smit de tekst schreef.

Tim zal zich, naast het presenteren van televisieprogramma’s, de aankomende maanden vooral bezig houden met zijn muziek. De opnames voor zijn debuutalbum zijn in volle gang. De release staat gepland voor het voorjaar van 2012.

Download link single is ‘Bij jou

www.timdouwsma.com

http://twitter.com/#!/timdouwsma
28-Nov-11 22:52

De Jillz mannen zijn terug.... in de nieuwste commercial van Jillz!
Na het grote succes van 2010 komt Jillz speciaal voor de feestdagen weer met de grote fles! Deze fles is ideaal voor de gezellige kerstdagen of om knallend het nieuwe jaar in te luiden! 

De fles is vanaf eind november in alle grote supermarkten verkrijgbaar!

De muziek uit de commercial is speciaal voor deze commercial gemaakt door Yvo van de Amsterdamse band Supercity in samenwerking met producent Sizzer. Er is alleen een korte versie beschikbaar.

commercial Jillz

http://www.facebook.com/pages/Supercity-Band/

http://www.supercity.nl/

november 2011

04-May-09 09:56

De muziek uit de tv-reclame van Renault Grand Scenic is van de legendarische Jamaicaainse groep Toots & The Maytals, het nummer is getiteld "54-46 Was My Number".

Zoals zoveel muziek van Jamaica, is deze versie via verschillende labels verschenen (oa. ook via Trojan). Toots & Maytals behoort tot de meest legendarische artiesten van Jamaica.De groep bestaat sinds begin jaren '60 o.l.v. Toots Hibbert. Het nummer "54-46 was my number" werd door Toots geschreven toen hij gedurende 18 maanden in de gevangenis zat. De groep bezit het all-time record in Jamaica met 31 #1 hits aldaar.

De kans bestaat dat de groep samen met Amy Winehouse gaat spelen in Londen dit jaar vanwege het 50 jarig jubileum van hun label Island Records.

album: Pressure Drop: The Definitive Collection
album: Reggae greats (oorspronkelijk 1984) dit jaar opnieuw uitgebracht via Island/Universal Music

19-Nov-07 22:18
Onlangs berichten we al over de campagne die het bedrijf The Missing Synch nu voert voor T-Mobile en Orange.
Het nummer uit deze reclame wordt binnenkort ook officieel uitgebracht en is van Eloise getiteld "Guide Me Home"

bericht van 5 november jl.
The Missing Synch heeft opnieuw de muziek verzorgt van een grote media campagne. Dit keer gaat het om de commercial die het samengaan van T-Mobile en Orange ondersteunt. De commercial is te bekijken in de showreelsectie op www.themissingsynch.nl .
Met de overname van Orange door T-Mobile is één van de grootste communicatiebedrijven ontstaan met ongeveer 4,8 miljoen mobiele klanten en ruim 500.000 breedband klanten in Nederland. In de nieuwe opzet blijven de bedrijven samen verder werken aan datgeen de bedrijven met elkaar verbindt; service. Doordat beide bedrijven samen verder gaan kunnen de klanten profiteren van een betere service, een betere dekking door het combineren van netwerken en een uitgebreidere persoonlijke dienstverlening door het samenvoegen van de service- en verkooppunten. Om dit de consument te vertellen is de nieuwe campagne ontwikkeld.
The Missing Synch stort zich met passie op het zoeken van de juiste muziek voor commercials, radio, TV en (bioscoop)films. Naast 'research' en de daaraan verbonden 'licensing' van bestaande muziek produceert The Missing Synch ook muziek op maat.

Meer info: www.themissingsynch.nl
13-Apr-06 19:07

In de tv-commercial van Nationale Nederlanden met de lege plekken tussen de huizen, zit het nummer 'Een eigen huis' dit nummer is oorspronkelijk van Rene Froger samen met Het Goede Doel, getiteld "Alles kan een mens gelukkig maken". Deze nieuwe uitvoering is (nog) niet bekend.

(april 2006)