Downloads van Amen

Here's the Poison (Live)

Label: Secret Records
Release Datum: 04/11/2016
Totale speelduur: 00:50:14
Formaat: MP3

Koop Album: € 10.15

Land of the Lost - Survival Mode, Vol.1

Label: Triple X Hoggs Music
Release Datum: 15/02/2015
Totale speelduur: 00:39:56
Formaat: MP3

Koop Album: € 10.15

Death Before Musick

Label: COLUMBIA
Release Datum: 05/04/2004
Totale speelduur: 00:43:16
Formaat: MP3

Koop Album: € 11.18

Ringtones van Amen

Maak Oop die Deure

Genre: Pop
Label: Target Media
Release Datum: 16/06/2014
Totale speelduur: 0:30

Wat 'n Vriend

Genre: Pop
Label: Target Media
Release Datum: 24/06/2014
Totale speelduur: 0:30

Tot Hy Weer Kom

Genre: Pop
Label: Target Media
Release Datum: 24/06/2014
Totale speelduur: 0:30

Dagbreek

Genre: Pop
Label: Target Media
Release Datum: 24/06/2014
Totale speelduur: 0:30

Nieuwsberichten van Amen

11-12-2017 @ 10:16

De vijfvoudig Grammy Award-winnares Dionne Warwick staat op 26 september in Koninklijk Theater Carré. De 55-jarige carrière van de grande dame is indrukwekkend te noemen: 56 liedjes in de hitlijsten, meer dan 100 miljoen verkochte albums en diverse lifetime achievement awards. Op het podium is de 77-jarige Warwick nog steeds in staat om harten te doen smelten met hits als 'Anyone who had a heart'(1963), 'Walk on by' (1964), 'Alfie' (1966), 'I Say a Little Prayer’ (1967), 'Do you know the way ...

lees verder...

09-12-2017 @ 21:51

Nederlandstalige releases week 49 - 2017
singles
CLEAN PETE & ANNE SOLDAAT kerstdiner (excelsior)
DANNY EVERETT Hello, good morning, hoe gaat het? (ultimate disk)
DIEGO HOLZKEN Alleen jij (smaragd music)
DJ DYLVN Even dansen (top notch)
DOPEBWOY Stack 't (avalon music)
FAMKE LOUISE Vroom (you might also like)
JUNIOR STAR FACTORY Kerstmis (hometown studio)
KAREL MAHIEU Ga je mee (roodhitblauw)
KIMONOMANDEM Doneer (artsounds/sony music)
LIEF! Liefste Kerstmedley (vosound ctm)
METROPOLE ORKEST X CARO EMERAL...

lees verder...

09-12-2017 @ 14:11

‘Heavy’ is de nieuwe single van de Groningse band Meadowlake. Het is een meeslepend liedje over het definitieve aspect van afscheid nemen. Bijvoorbeeld door een sterfgeval, maar de tekst is ook van toepassing op de emoties die horen bij een stukgelopen relatie. De tekst is geschreven vanuit een singer-songwriter perspectief maar de track laat ook invloeden horen van bands als My Bloody Valentine, The National en M83.

‘Heavy’ is geschreven vlak nadat de moeder van één van de bandleden kwam te o...

lees verder...

09-12-2017 @ 14:03

Laurence Jones is door voetbalanalist en bluesliefhebber Johan Derksen uitgeroepen tot het grootste bluestalent van dit moment. Afgelopen week zagen meer dan 700.000 kijkers de Britse zanger live in Voetbal Inside, waar hij zijn single ‘Keep Me Up At Night’ live speelde. 8 December is de nieuwe single ‘Give Me Your Time’ uit. Beide tracks zijn afkomstig van het nieuwe album ‘The Truth’ dat op 9 maart 2018 uitkomt.

The Truth’ is het vijfde studioalbum van Laurence Jones. De tien songs werden o...

lees verder...

08-12-2017 @ 13:15

Avro/Tros registreerden op 6 november 2017 in het Parktheater in Eindhoven een concert van Peter Koelewijn & vrienden. Dave von Raven en de Kik waren tijdens die show aanqwezig om één van de eerste grote hits van Peter Koelewijn: "Marijke", te zingen. Na afloop stelde Peter voor om ook een duet te doen met de nieuwe rocksong.Dave was daar (uiteraard) direct enthousiast over.

Beiden zijn the Van HD Studio ingedoken onder leiding van Paul Schuurman, met mix van Hans van Vondelen (Fendal Sound). ...

lees verder...

05-12-2017 @ 20:26

Op zaterdag 21 april 2018 is AFAS Live het toneel voor een concert van de vrolijke Canadese indiepopband Walk Off The Earth. In 2012 bekend geworden door hun wereldberoemde cover van Gotye's Somebody That I Used To Know, met inmiddels vier albums en behalve Pinkpop 2016 ook enkele clubshows in ons land op hun naam, is het vijftal ruimschoots klaargestoomd voor het grotere eigen werk.

Bijna zes jaar geleden is het alweer, dat Walk Off The Earth ongekend populair werd met de via YouTube geplaat...

lees verder...

04-12-2017 @ 15:05

De lijst van popmusici die voortijdig en op het hoogtepunt van hun roem overleden is lang. En net als stervende zwanen zongen sterren als Buddy Holly, Jimi Hendrix, Bob Marley, Kurt Cobain en Herman Brood hun bijzonderste lied kort voor hun dood. In de bundel 'Zwanenzangen: De laatste liederen van vroeggestorven pophelden' behandelen Bernard Hulsman (redacteur Boeken bij NRC Handelsblad) en Pieter Steinz (was chef Boeken bij NRC en van 2012 tot 2015 directeur Letterenfonds) de laatste, veelbe...

lees verder...

03-12-2017 @ 14:58

Nederlandstalige releases week 48 - 2017
singles
3ROBI FT MULA B. & LOUIVOS Darbas (wilde westen)
ALEX ROEKA Dit kleine hart van mij (excelsior)
ANDY DE WITT Bij jou (jc records)
BARBARA DEX Waar moet ik heen zonder jou (mostiko)
CHARELLE Dicht bij jou (hit it music)
DE JEUGD VAN TEGENWOORDIG Gemist (top notch)
DEF MAJOR Ferrari dromen EP (noah's ark)
DOKTER Wat weet je (armant nienhuis)
EDDIE WESTER Elke nacht (telstar)
FRANK SMEEKENS Liefste (roodhitblauw)
FRENNA FT BOEF Op me monnie (boef music)
IVE RÉ...

lees verder...

02-12-2017 @ 16:36

Mediahuis, Talpa en TMG hebben overeenstemming bereikt over twee transacties: de verkoop van het belang van 29% van Talpa in TMG aan Mediahuis en de verkoop van het belang van 23% van TMG in Talpa Radio aan Talpa. De transacties zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. De transacties hebben geen negatieve gevolgen voor de organisatie en de werkgelegenheid bij TMG.

Mediahuis betaalt in contanten een bedrag van 6 euro per aandeel TMG aan Talpa voor een belang van 29 in TMG - 13,5 miljoen aandele...

lees verder...

01-12-2017 @ 15:19

Op vrijdag 2 november geeft Katie Melua samen met het Gori Women's Choir een bijzonder concert in Koninklijk Theater Carré in Amsterdam.  

Katie Melua brak in 2005 door met het liedje Nine Million Bicycles en stond hiermee maar liefst 11 weken op #1 in Nederland. In 2016 bracht de Brits-Georgische singer songwriter het album In Winter uit. De visie voor dit album kwam van een opname van het Georgische Gori Women’s Choir die Katie Melua zo betoverend vond dat ze direct een album met ze wou make...

lees verder...

29-11-2017 @ 20:27

De Britse muzieklegende Bryan Ferry komt, na een uitverkochte tour in 2016, terug naar Nederland voor een zeer bijzondere show. De voormalig frontman van Roxy Music staat op 5 juni 2018 samen met het Metropole Orkest in AFAS Live.

Bryan Ferry, de man achter hits als More Than This en Let's Stick Together, speelde dit jaar voor het eerst met een compleet orkest (in augustus dit jaar in de Hollywood Bowl), en brengt de show nu exclusief naar Nederland en België. Tijdens dit concert speelt de zan...

lees verder...

27-11-2017 @ 11:57

Talpa Network is de naam van het nieuwe, Nederlandse mediabedrijf dat de consument content aanbiedt via events, radio, tv, digital, social en e-commerce. Binnen deze organisatie gaan onder meer 538, Veronica, SBS6, Sky Radio, Net5, Radio 10, SBS9, JUKE en KIJK elkaar versterken. Wekelijks staan deze mediamerken in contact met in totaal 12,8 miljoen Nederlanders. Voor de nieuwe e-commerce-tak is de basis gelegd met de overname van Emesa. Dit bedrijf, dat bekend is van onder meer VakantieVeilin...

lees verder...

27-11-2017 @ 11:42

Niemand minder dan Joe Bonamassa en Walter Trout zijn bevestigd voor de aankomende editie van het Holland International Blues Festival. Ook Laurence Jones, King Solomon Hicks en Tommy Castro & The Painkillers treden op in Blues Village Grolloo. Meer namen worden op een later moment bekendgemaakt. De derde editie van het bluesfestival vindt plaats op vrijdag 8 en zaterdag 9 juni 2018.

Joe Bonamassa staat wereldwijd bekend als één van de beste gitaristen van zijn generatie. Hij zette maar liefst...

lees verder...

20-11-2017 @ 23:59

Nederlandstalige releases week 46 - 2017
singles
ANTJE MONTEIRO Weet je nog (dino music)
ARJAN VENEMANN Duim omhoog (telamo)
BASSISTENT In je wijk (spinnup)
BOER BRUTUS Kom lekker ding (klare taal)
CV DE JASSEN FT DJ COENIO Inkakken is bijpakken (a team rec)
CV KORSCHOT Pakt d'r lekker uit (rwm)
DENANS Die nacht (party bob music)
EDWIN BOS Wat lijkt ze op jou (edwin bos ent)
EQUALZ Alles delen (artsounds)
FRANS BAUER Kom nu maar in m'n armen (nrgy music)
GERRIT DENEKAMP & MARTIN DE JAGER We hangen samen ...

lees verder...

19-11-2017 @ 09:22

Op 25 februari 2018 zou George Harrison zijn 75-ste verjaardag hebben gevierd. George Harrison was naast gitarist in de legendarische band the Beatles ook solo succesvol met o.a. albums als: 'All things must pass', 'Concert for Bangla Desh', 'Living in a material world', 'Dark horse', 'Cloud nine'. En had single-successen met o.a. 'My sweet lord', 'What is love', 'Bangla Desh', 'Give me love', 'Got my mind set on you' en bij The Beatles o.a. het legendarische 'While my guitar gently weeps'', ...

lees verder...

Muziek v.d. TV Reclame van Amen

19-Aug-15 19:31

De muziek die je hoort in de tv-reclame van Ziggo: Replay TV is een gedeelte uit de klassieker 'Summertime' o.a. bekend van Billy Stewart die er in 1966 een grote hit mee had.De muziek die in de reclame wordt gebruikt is een cover-versie.

Het nummer komt uit 'Porgy & Bess' (1935) geschreven door George Gershwin en DuBose Heyward. Andere opnamen van 'Summertime' zijn o.a. van Chet Baker, Booker T & MG's, Count Basey, Bill Evans, George Benson, Ray Charles, Billie Holiday e.v.a.

video Billy Stewart

https://www.youtube.com/user/ziggo

naar aanleiding van verschillende reacties hierbij nog wat aanvullende info:

 

De Ziggo Replay-commercial is niet alleen een cover van 'Summertime' in de uitvoering van 
Billy Stewart, maar ook een remix. De titel is gewijzigd in 'And the living is easy' en de
uitvoerende is Guts.
met dank aan o.a. Peter, Jan, Tim.


17-Jul-15 21:17

De muziek die je hoort in de tv-reclame van Peugeot 108 is 'Tangled up' van Caro Emerald

Peugeot 108 - Puur op intuïtie

tv-reclame

De Peugeot 108 ‘verlengt’ je zintuigen. Met dat idee is deze nieuwe TV commercial voor de Peugeot 108 bedacht. Een unieke lokale productie van Havas Boondoggle samen met Peugeot Nederland. In de TV commercial zien we een kleine demonstratie van de drie belangrijkste technische features van de auto. Deze technieken bieden de bestuurder meer veiligheid, controle en comfort. Tegelijkertijd zien we een jonge vrouw door de stad lopen die, net als de Peugeot 108, het gevaar op de weg intuïtief vermijdt. Naast TV worden ook radio en online (activatie) ingezet voor de campagne.

07-Dec-14 22:06

De tv-commercial van Jumbo 'Samen vieren we Kerst': De boodschap van de commercial is: Kerst is samen genieten van elkaar en van lekker eten. Dat is helaas niet voor iedereen vanzelfsprekend. Samen met diverse maatschappelijke organisaties en BN-ers slaan we de handen ineen om iedereen een fijne kerst te bezorgen. Want kerst vieren we samen. #samenvierenwekerst

Hoe werkt het?
Koop bij jouw Jumbo een gerechtcoupon naar keuze. Bij elke twee gedoneerde gerechten, doneert Jumbo een derde gerecht.
Alle gedoneerde gerechten worden voor de feestdagen verdeeld onder de maatschappelijke organisaties in de vorm van kerstpakketten en kerstdiners op verschillende plekken in Nederland. Zo bezorgen we samen iedereen een onvergetelijke kerst.

Deze actie is opgezet door Jumbo i.s.m. Voedselbanken Nederland, Nationaal Ouderenfonds, Nationale Vereniging de Zonnebloem, Humanitas, Vluchtelingenwerk Nederland, Stichting Sensoor, Coalitie Erbij en de MOgroep.

artiesten die meewerken zijn o.a.: René Froger, Willeke Alberti. Lee Towers, Jan Smit, Monique Smit, Ernst-Daniël Smit, André Hazes jr., Kim-Lian van der Meij, Ruth Jacott, Lange Frans en Lois Lane.

commercial

24-Mar-14 22:07

Een nooit eerder officieel uitgebracht nummer van Michael Jackson wordt in een reclamecampagne voor de Xperia 72-smartphone gebruikt.

De samenwerking tussen Jacksons erven, muzieklabel Epic Records (onderdeel van Sony Music) en Sony Mobile werd in februari in Barcelona aangekondigd.

De familie van de in 2009 overleden zanger stelde het obscure liedje Slave To The Rhythm beschikbaar voor de reclamecampagne voor het toestel.

Jackson maakte het nummer gedurende de sessies van zijn album Dangerous in 1991, maar voltooide het pas in 1998, kort na het verschijnen van Blood On The Dancefloor. In 2010 werd de opname op internet gelekt en in augustus 2013 zette Justin Bieber een ongeautoriseerde duetversie online.

Bekijk commercial Xperia 72

Bekijk video

24-02-2014

21-Feb-14 22:11

De nieuwe single van Helemaal Hollands genaamd “Wat is ze lekker” is gebruikt om de nieuwe campagne van Multivlaai kracht bij te zetten.

De single “Wat is ze lekker" werd geschreven door het duo zelf, in samenwerking met Emile Hartkamp en Norus Padidar, die al veel hits op hun naam hebben staan. Hartkamp tekende ook voor de productie van de single. Het resultaat is een geweldige meezinger die na 1 keer horen de rest van de dag in je hoofd zit.

De single wordt uiteraard ondersteund met een lekkere videoclip

MultiVlaai is de grootste en bekendste aanbieder van vlaaien en taarten in Nederland. Vlaaien/taarten worden elke nacht vers in het Limburgse Sevenum gebakken waarna ruim 100 winkels worden voorzien door een eigen bezorgdienst. De samenwerking met Helemaal Hollands past prima bij Multivlaai.

De mannen van Helemaal Hollands zijn zeer succesvol in het maken van Hollandstalige liedjes en medleys. Ze staan bekend om hun energieke optredens. Ook op de piratenfeesten zijn ze meer dan welkom. In het Gelredome kregen Carlo en Leo al meerdere keren ruim 32.000 man in beweging. Een optreden van Helemaal Hollands is een feestelijke, muzikale reis door de Nederlandse muziek.

http://www.helemaalhollands.nl/

https://twitter.com/helemaalholland

https://www.facebook.com/helemaalhollands

downloadlink single; Wat is ze lekker

16-Aug-13 21:52

De muziek die te horen is in de tv-reclame van Opel Adam is van DJ Hardwell

http://www.youtube.com/watch?v=AFQUzB4X4yo

Nummer 6 DJ Hardwell verbindt zich aan Opels lifestyle model.

De internationaal vermaarde Nederlandse DJ Hardwell is vanaf juni 2013 hét gezicht van de Opel ADAM. DJ Hardwell is de huidige #6 DJ in de wereld en zal er voor gaan zorgen dat Opels lifestyle model ADAM nog meer bekendheid gaat krijgen binnen de belangrijkste doelgroep voor de funky driedeurs van Opel, jongeren tot 35 jaar.

De samenwerking tussen de DJ en de Opel ADAM werd wereldkundig gemaakt bij het openingsevenement van de ADAM Store op de Nieuwezijds Voorburgwal in Amsterdam. De verbintenis tussen Hardwell en de Opel ADAM zal uitmonden in een aantal opvallende en eigentijdse activiteiten en evenementen, passend bij de belevingswereld van de doelgroep. Muziek, entertainment en social media zijn hierbij sleutelbegrippen.

https://twitter.com/Opel_Nederland

25-Jan-13 21:35

Shary-An is te zien en te horen in de nieuwe commercial van Chocomel, die vanaf zaterdag 26 januari te zien is op TV. Speciaal voor Chocomel zong de zangeres, die bekend werd door het eerste seizoen van The Voice, een volledige versie in van het nummer ‘Can’t live without’, dat al eerder kort te horen was in de vorige campagne van Chocomel. Het nummer is vanaf 26 januari ook via alle portals en Spotify te beluisteren en te downloaden.

Shary-An, die afgelopen jaar grote hits scoorde met haar singles ‘Never played the bass’ en ‘Read my book’, speelt nu eenmalig een rol in de nieuwe wintercommercial van Chocomel. Shary-An en Chocomel passen goed bij elkaar omdat haar sound perfect past bij ‘Can’t live without’. Bovendien sluit de positieve instelling en het onuitputtelijke enthousiasme van de zangeres helemaal aan bij de kernwaarden van Chocomel.

Naast de commercial is er speciaal voor YouTube een ‘Behind the scenes’-clip gemaakt waarin ‘Can’t live without’ volledig is te horen.

Shary- An: Ik ben gek op Chocomel en drink het al jaren, vooral met deze kou. De song is een heerlijk soulnummer dat precies past bij mij qua stijl en sound. Erg leuk om dit samen met Chocomel te doen.

Sylvia Martens, van Chocomel: Chocomel is onlosmakelijk verbonden aan de winter. In de komende nieuwe campagne vieren we met Chocomel de winter, de enige èchte die je helpt genieten van elk moment. Hoe koud het ook is! Voor de tv commercial gebruiken we wederom het nummer ‘Can’t live without’ maar nu in een nieuwe versie. We kregen veel vragen van mensen die benieuwd waren naar dit nummer en het past heel goed bij Shary-An.

Over Shary-An: Na haar deelname aan het eerste seizoen van The Voice scoorde Shary-An diverse hits en bracht in 2011 haar debuutalbum ‘Love me for who I am´ uit. Ook werd zij genomineerd voor een Edison Award voor beste song ´Read my book´ en werd bekend dat zij vanaf maart gaat deelnemen aan het SBS 6/programma ´Vliegende Hollanders´.

www.shary-an.nl

06-Dec-11 22:44

De nieuwe single ‘Bij jou’ van zanger en presentator Tim Douwsma zal in de maand december te horen zijn onder de nieuwe TV-commercial van Wijko Satésaus.
Wijko was op zoek naar een liedje voor de commercial, en kwam via via terecht in de studio van Arno Krabman. Krabman was op dat moment samen met Han Kooreneef bezig aan de nieuwe single van Tim Douwsma.

Krabman en Kooreneef (producer en schrijver van o.a Jeroen van de Boom en Marco Borsato) zien Tim muzikaal als een jongere variant van zangers als Xander de Buisonje en Jeroen van de Boom.

Tim zelf is erg blij met deze samenwerking. "Ik vind het te gek dat een groot bedrijf als Wijko mijn liedje heeft gekozen voor hun nieuwe campagne. Ik ben erg trots dat mijn nieuwe single de hele maand onder de TV-commercial te horen is” aldus Tim Douwsma.

Tim scoorde eerder al hits met onder meer ‘Je bent de hemel’, ‘Allebei’, ‘Winter voor twee’, en ‘Eén zomeravond met jou’, een duet collega Monique Smit,  waarvoor Jan Smit de tekst schreef.

Tim zal zich, naast het presenteren van televisieprogramma’s, de aankomende maanden vooral bezig houden met zijn muziek. De opnames voor zijn debuutalbum zijn in volle gang. De release staat gepland voor het voorjaar van 2012.

Download link single is ‘Bij jou

www.timdouwsma.com

http://twitter.com/#!/timdouwsma
28-Nov-11 22:52

De Jillz mannen zijn terug.... in de nieuwste commercial van Jillz!
Na het grote succes van 2010 komt Jillz speciaal voor de feestdagen weer met de grote fles! Deze fles is ideaal voor de gezellige kerstdagen of om knallend het nieuwe jaar in te luiden! 

De fles is vanaf eind november in alle grote supermarkten verkrijgbaar!

De muziek uit de commercial is speciaal voor deze commercial gemaakt door Yvo van de Amsterdamse band Supercity in samenwerking met producent Sizzer. Er is alleen een korte versie beschikbaar.

commercial Jillz

http://www.facebook.com/pages/Supercity-Band/

http://www.supercity.nl/

november 2011

04-May-09 09:56

De muziek uit de tv-reclame van Renault Grand Scenic is van de legendarische Jamaicaainse groep Toots & The Maytals, het nummer is getiteld "54-46 Was My Number".

Zoals zoveel muziek van Jamaica, is deze versie via verschillende labels verschenen (oa. ook via Trojan). Toots & Maytals behoort tot de meest legendarische artiesten van Jamaica.De groep bestaat sinds begin jaren '60 o.l.v. Toots Hibbert. Het nummer "54-46 was my number" werd door Toots geschreven toen hij gedurende 18 maanden in de gevangenis zat. De groep bezit het all-time record in Jamaica met 31 #1 hits aldaar.

De kans bestaat dat de groep samen met Amy Winehouse gaat spelen in Londen dit jaar vanwege het 50 jarig jubileum van hun label Island Records.

album: Pressure Drop: The Definitive Collection
album: Reggae greats (oorspronkelijk 1984) dit jaar opnieuw uitgebracht via Island/Universal Music

19-Nov-07 22:18
Onlangs berichten we al over de campagne die het bedrijf The Missing Synch nu voert voor T-Mobile en Orange.
Het nummer uit deze reclame wordt binnenkort ook officieel uitgebracht en is van Eloise getiteld "Guide Me Home"

bericht van 5 november jl.
The Missing Synch heeft opnieuw de muziek verzorgt van een grote media campagne. Dit keer gaat het om de commercial die het samengaan van T-Mobile en Orange ondersteunt. De commercial is te bekijken in de showreelsectie op www.themissingsynch.nl .
Met de overname van Orange door T-Mobile is één van de grootste communicatiebedrijven ontstaan met ongeveer 4,8 miljoen mobiele klanten en ruim 500.000 breedband klanten in Nederland. In de nieuwe opzet blijven de bedrijven samen verder werken aan datgeen de bedrijven met elkaar verbindt; service. Doordat beide bedrijven samen verder gaan kunnen de klanten profiteren van een betere service, een betere dekking door het combineren van netwerken en een uitgebreidere persoonlijke dienstverlening door het samenvoegen van de service- en verkooppunten. Om dit de consument te vertellen is de nieuwe campagne ontwikkeld.
The Missing Synch stort zich met passie op het zoeken van de juiste muziek voor commercials, radio, TV en (bioscoop)films. Naast 'research' en de daaraan verbonden 'licensing' van bestaande muziek produceert The Missing Synch ook muziek op maat.

Meer info: www.themissingsynch.nl
13-Apr-06 19:07

In de tv-commercial van Nationale Nederlanden met de lege plekken tussen de huizen, zit het nummer 'Een eigen huis' dit nummer is oorspronkelijk van Rene Froger samen met Het Goede Doel, getiteld "Alles kan een mens gelukkig maken". Deze nieuwe uitvoering is (nog) niet bekend.

(april 2006)