Ringtones van Single

Girlfriends

Genre: Pop
Label: Target Media
Release Datum: 27/07/2011
Totale speelduur: 0:30

Girlfriends [Whistle]

Genre: Pop
Label: Target Media
Release Datum: 27/07/2011
Totale speelduur: 0:30

Nieuwsberichten van Single

02-05-2016 @ 15:01

The Buzzcocks zijn een van de belangrijkste en invloedrijkste bands ooit! Dit jaar bestaan ze 40 jaar.

Pete Shelley (zang/gitaar), Steve Diggle (zang/gitaar), Chris Remington (bas) en Danny Farrant (drums) zijn op wereldtournee om dit te vieren. Na Australië en Engeland komen ze in mei voor twee shows naar Nederland:

za 07 mei - Breda - Mezz
zo 08 mei - Amsterdam - Melkweg

De wereldtour startte in maart in Australië en Nieuw Zeeland en gaat via UK, Europa naar Noord- en Zuid Amerika.

Pete Shelley ...

lees verder...

02-05-2016 @ 09:32

Armin van Buuren heeft 29 april de wereldpremière van zijn ‘Armin Only Embrace’ wereldtournee alvast muzikaal ingeluid met zijn nieuwe single. ‘Freefall’, gemaakt in samenwerking met de Britse zanger en songwriter BullySongs, is samen met de Manse remix uitgebracht, precies een week voor de wereldpremière van Van Buurens komende wereldtournee: ‘Armin Only Embrace’.

Na ‘Another You’ met Mr. Probz, ‘Strong Ones’ met Cimo Fränkel, en ‘Heading Up High’ met Kensington is ‘Freefall’ de vierde single...

lees verder...

01-05-2016 @ 19:55

Na twee single-releases in 2015 komt de psychpop/rockband Tamarin Desert op 29 mei met hun debuut-EP ‘Surf Lounge’.

Het Eindhovense Tamarin Desert maakt 60’s georiënteerde psychpop/rock à la Tame Impala en Pond, gecombineerd met een dosis pit en slagkracht. In 2015 tourde de band door Nederland met de Popronde. In januari van dit jaar stonden ze op Noorderslag en was volgens 3voor12 “(...) één van de opkomende bandjes die zich wagen aan het opnieuw leven inblazen van dit klassieke genre [pysch...

lees verder...

01-05-2016 @ 19:49

Lost Frequencies heeft na het succes van wereldhits ‘Are You With Me’ en ‘Reality’ wederom een grote stap in zijn carrière gezet. De jonge Belg heeft aangekondigd zijn debuutalbum uit te brengen bij Armada Music, waar ook ‘Are You With Me’ en ‘Reality’ zijn uitgebracht.

Beautiful Life’, de eerste single van Lost Frequencies’ aanstaande debuutalbum, wordt uitgebracht op 3 juni dit jaar en zal te horen zijn in de officiële aftermovie van Tomorrowland Brasil. Lost Frequencies draaide 21 april jl...

lees verder...

01-05-2016 @ 15:15

Nederlandstalige releases week 17 - 2016
singles:
DE 2W'S Jij en ik (the land of avalon)
DENNIS VAN DIJKHUIZEN Ga maar naar die ander (jamie-lynn rec)
HARRY VERMEEGEN We zijn ff Bellug (lala music)
JAMIE Ik hou zoveel van jou (nrgy music)
JEAN JR & JOEY KNIPPING Juanita (zebra music)
JOHAN HEEREN & ZJOSTI Sexy met mij (jc records)
K3 Jij bent de bom (studio100)
LEONIE MEIJER Door hetzelfde ijs (cloud9kids)
MARTIN MELRO Schutteln (bmr rec)
NICK KOOT Alles voor één nacht (dea rec)
PERRY ZUIDAM Laat me vrij...

lees verder...

28-04-2016 @ 13:13

Time Machine’ is de eerste single van het nieuwe album waaraan de Britse band Itchy Teeth momenteel de laatste hand legt. Het geluid van Itchy Teeth is onmiskenbaar beïnvloed door de alternatieve Britse rock. De band geeft een persoonlijke draai aan dit klassieke genre met catchy melodieën en harmonieën die de luisteraar mee nemen op een muzikaal pleziertochtje.

Hoewel de vier muzikanten nog jong zijn, klinkt hun muziek soms behoorlijk doorleefd. Ze combineren gitaarpop met trippy en avant-ga...

lees verder...

26-04-2016 @ 11:59

Op 14 november speelt power pop band Panic! At The Disco een show in de Heineken Music Hall in Amsterdam. De band uit Las Vegas staat erom bekend veel verschillende genres te combineren. Hun nummers bevatten invloeden van pop, elektro, punk en zelfs 60s rock.

Panic! At The Disco scoorde ruim tien jaar geleden hun eerst hit met I Write Sins Not Tragedies. Januari 2016 brachten Brendon Urie en zijn band hun vijfde studioalbum uit, getiteld Death of a Bachelor met de hitsingles Hallelujah en Vic...

lees verder...

26-04-2016 @ 11:52

De charismatische jazz- en soulzanger Gregory Porter komt in november voor 2 exclusieve shows naar Amsterdam. Op 8 november geeft hij een intieme show in Carré, en op 11 november vult zijn grootse, warme stem de Heineken Music Hall.  

In 2013 bracht Gregory Porter het album Liquid Spirit uit. Deze opvolger van de voor Grammy’s genomineerde albums Water uit 2010 en Be Good uit 2012 betekende zijn echte doorbraak. Van Liquid Spirit werden wereldwijd meer dan een miljoen ex. verkocht en leverde P...

lees verder...

23-04-2016 @ 20:42

Nederlandstalige releases week 16 - 2016
singles:
AMANDA HUMME Zoek het lekker uit (vincent prod)
CATHARINA HULTERS Je denkt toch niet (smaragd music)
COEN LANING Een ster die altijd straalt (hbr evenementen)
DANNY DE ROOVER Jij bent de mooiste (pk prod.)
DANNY POPPINGHAUS Kom eens hier (smaragd music)
ROY BECKERS Jij bent mijn hart, mijn ziel (storm rec)
DRIES ROELVINK Door jou is het weer zomer (visco)
DYNA & ADJE Op die klit (universal music)
EEFJE DE VISSER Staan (eefjes pl.mij)
GLOWINTHEDARK X SFB ...

lees verder...

20-04-2016 @ 10:44

Rapper Machine Gun Kelly komt op 24 augustus terug naar Nederland voor een optreden in de Melkweg in Amsterdam.

Konden we in 2015 met een snel uitverkochte TivoliVredenburg al constateren dat ‘Kells’ een rijzende hiphopster is, nu mogen we vaststellen dat de Amerikaan absoluut een gevestigde naam is. De 25-jarige rapper en acteur kreeg na jaren loon naar hard werken. Zijn ‘moeilijke’ tweede album ‘General Admission’ bleek helemaal niet zo moeilijk te zijn en sloeg in als een bom: het debuteer...

lees verder...

18-04-2016 @ 21:52

Jaren werkte Vangrail er aan en op vrijdag 22 april gaat het gebeuren. In poppodium Neushoorn te Leeuwarden presenteert Vangrail hun nieuwe album ‘Laat de muziek aan’. Met het album laat de vijfkoppige formatie zien dat hun muziek volwassener is geworden. De muziek gaat diep en is luchtig tegelijk, maar kan ook hard en opzwepend zijn. De entree is vrij, omdat Vangrail dit feestje met iedereen wil delen.

De realisatie van ‘Laat de muziek aan’ was een muzikaal avontuur. “Het schrijven was behoor...

lees verder...

18-04-2016 @ 11:13

De 25-jarige Jeffrey Heesen krijgt begin 2015 landelijke bekendheid door zijn deelname aan het populaire TV-programma Bloed, Zweet en Tranen. Tijdens de spetterende finale raakt hij de harten van vele Nederlanders. De carrière van Jeffrey raakt in een stroomversnelling, met zijn gastoptreden bij De Toppers als hoogtepunt van de zomer van 2015. De door hemzelf geschreven single 'Mag ik de zon laten schijnen' laat al duidelijk zien welke kant Jeffrey uit wil met zijn muziek. Ook de opvolger 'De...

lees verder...

17-04-2016 @ 17:02

Nederlandstalige releases week 15 - 2016
singles:
BROEDERLIEFDE FT FRENNA Ik was al binnen (topnotch)
DAVEY BINDERVOET Zomer (cd hamster)
EDWIN BOS Bloedmooie vrouw (terry west prod)
FRANK & CHRISTEL GALAN Jij bent er maar eenmaal voor mij (cnr music)
FRANK VERKOOYEN Geluk (nationale artiestenparade)
GERARD JOLING Lieveling (nrgy music)
GERRY HOLLAND Zeg het met rozen (wk ent.)
GYNA Hemel op aarde (cdhm)
HARTEN 10 Machtig mooi (dutch star music)
JAMAN Een beetje hoop (berk music)
JOEY HARTKAMP Dans met m...

lees verder...

17-04-2016 @ 10:33

De legendarische Britse band The Wonder Stuff komt eind april met nieuw album en Nederlandse show.

Vrijdag 22 april verschijnt het gloednieuwe album 30 Goes Around The Sun van de legendarische Britse band The Wonder Stuff via het label Gentlemen Recordings (met fysieke distributie van Bertus/IRL/Proper). Digitaal is het album al beschikbaar (zie onderstaande link).

De band debuteerde onder leiding van boegbeeld Miles Hunt eind jaren 80 met de klassieke albums The Eight Legged Groove Machine (19...

lees verder...

17-04-2016 @ 10:17

Per 1 april heeft Cloud 9 Music er een nieuwe samenwerking bij. Het door Justin Hendrik opgezette Maktub Music Publishing, dat onderdeel is van Maktub Media, zal per direct zijn administratie onderbrengen bij de grootste onafhankelijke muziekuitgever van Nederland.
Justin Hendrik: “Met Cloud 9 als administratieve en strategische partner ben ik ervan overtuigt dat Maktub haar auteurs en componisten nog beter van dienst kan zijn”.
De uit Rotterdam afkomstige Justin Hendrik begon 3 jaar geleden me...

lees verder...

Muziek v.d. TV Reclame van Single

21-Feb-14 22:11

De nieuwe single van Helemaal Hollands genaamd “Wat is ze lekker” is gebruikt om de nieuwe campagne van Multivlaai kracht bij te zetten.

De single “Wat is ze lekker" werd geschreven door het duo zelf, in samenwerking met Emile Hartkamp en Norus Padidar, die al veel hits op hun naam hebben staan. Hartkamp tekende ook voor de productie van de single. Het resultaat is een geweldige meezinger die na 1 keer horen de rest van de dag in je hoofd zit.

De single wordt uiteraard ondersteund met een lekkere videoclip

MultiVlaai is de grootste en bekendste aanbieder van vlaaien en taarten in Nederland. Vlaaien/taarten worden elke nacht vers in het Limburgse Sevenum gebakken waarna ruim 100 winkels worden voorzien door een eigen bezorgdienst. De samenwerking met Helemaal Hollands past prima bij Multivlaai.

De mannen van Helemaal Hollands zijn zeer succesvol in het maken van Hollandstalige liedjes en medleys. Ze staan bekend om hun energieke optredens. Ook op de piratenfeesten zijn ze meer dan welkom. In het Gelredome kregen Carlo en Leo al meerdere keren ruim 32.000 man in beweging. Een optreden van Helemaal Hollands is een feestelijke, muzikale reis door de Nederlandse muziek.

http://www.helemaalhollands.nl/

https://twitter.com/helemaalholland

https://www.facebook.com/helemaalhollands

downloadlink single; Wat is ze lekker

25-Jan-13 21:35

Shary-An is te zien en te horen in de nieuwe commercial van Chocomel, die vanaf zaterdag 26 januari te zien is op TV. Speciaal voor Chocomel zong de zangeres, die bekend werd door het eerste seizoen van The Voice, een volledige versie in van het nummer ‘Can’t live without’, dat al eerder kort te horen was in de vorige campagne van Chocomel. Het nummer is vanaf 26 januari ook via alle portals en Spotify te beluisteren en te downloaden.

Shary-An, die afgelopen jaar grote hits scoorde met haar singles ‘Never played the bass’ en ‘Read my book’, speelt nu eenmalig een rol in de nieuwe wintercommercial van Chocomel. Shary-An en Chocomel passen goed bij elkaar omdat haar sound perfect past bij ‘Can’t live without’. Bovendien sluit de positieve instelling en het onuitputtelijke enthousiasme van de zangeres helemaal aan bij de kernwaarden van Chocomel.

Naast de commercial is er speciaal voor YouTube een ‘Behind the scenes’-clip gemaakt waarin ‘Can’t live without’ volledig is te horen.

Shary- An: Ik ben gek op Chocomel en drink het al jaren, vooral met deze kou. De song is een heerlijk soulnummer dat precies past bij mij qua stijl en sound. Erg leuk om dit samen met Chocomel te doen.

Sylvia Martens, van Chocomel: Chocomel is onlosmakelijk verbonden aan de winter. In de komende nieuwe campagne vieren we met Chocomel de winter, de enige èchte die je helpt genieten van elk moment. Hoe koud het ook is! Voor de tv commercial gebruiken we wederom het nummer ‘Can’t live without’ maar nu in een nieuwe versie. We kregen veel vragen van mensen die benieuwd waren naar dit nummer en het past heel goed bij Shary-An.

Over Shary-An: Na haar deelname aan het eerste seizoen van The Voice scoorde Shary-An diverse hits en bracht in 2011 haar debuutalbum ‘Love me for who I am´ uit. Ook werd zij genomineerd voor een Edison Award voor beste song ´Read my book´ en werd bekend dat zij vanaf maart gaat deelnemen aan het SBS 6/programma ´Vliegende Hollanders´.

www.shary-an.nl

06-Dec-11 22:44

De nieuwe single ‘Bij jou’ van zanger en presentator Tim Douwsma zal in de maand december te horen zijn onder de nieuwe TV-commercial van Wijko Satésaus.
Wijko was op zoek naar een liedje voor de commercial, en kwam via via terecht in de studio van Arno Krabman. Krabman was op dat moment samen met Han Kooreneef bezig aan de nieuwe single van Tim Douwsma.

Krabman en Kooreneef (producer en schrijver van o.a Jeroen van de Boom en Marco Borsato) zien Tim muzikaal als een jongere variant van zangers als Xander de Buisonje en Jeroen van de Boom.

Tim zelf is erg blij met deze samenwerking. "Ik vind het te gek dat een groot bedrijf als Wijko mijn liedje heeft gekozen voor hun nieuwe campagne. Ik ben erg trots dat mijn nieuwe single de hele maand onder de TV-commercial te horen is” aldus Tim Douwsma.

Tim scoorde eerder al hits met onder meer ‘Je bent de hemel’, ‘Allebei’, ‘Winter voor twee’, en ‘Eén zomeravond met jou’, een duet collega Monique Smit,  waarvoor Jan Smit de tekst schreef.

Tim zal zich, naast het presenteren van televisieprogramma’s, de aankomende maanden vooral bezig houden met zijn muziek. De opnames voor zijn debuutalbum zijn in volle gang. De release staat gepland voor het voorjaar van 2012.

Download link single is ‘Bij jou

www.timdouwsma.com

http://twitter.com/#!/timdouwsma
22-Aug-11 14:36

Nick & Simon, waarover maandag 22 augustus het gerucht ging dat ze uit elkaar zouden gaan, spelen de hoofdrol in een nieuwe NS-campagne.

In de door DDB ontwikkelde campagne introduceert NS een van de zes nieuwe voordeelabonnementen. De eerste commercial gaat over Weekend Vrij, een abonnement waarmee je voor €40,- per maand vrij kunt reizen in het weekend. De NS wil met de campagne ook aan populariteit winnen.

Volgens de NS ideaal voor concertgangers, maar dus ook voor concertgevers zoals Nick en Simon die in de commercial niet worden herkend door de conducteur. Eerder deze zomer vonden op verschillende NS-stations in Nederland al flitsoptredens van Nick & Simon plaats. Recent was het duo ook te zien in een campagne voor C1000.

De campagne wordt gelanceerd op de dag dat het gerucht ging dat Nick & Simon uit elkaar zouden gaan. Dit bleek niet het geval, zij hebben wel eenmalig ieder een single opgenomen met respectievelijk Paul de Munnik en Thomas Acda.

http://www.youtube.com/watch the making of

bron: adformatie

31-Jul-11 16:31
Chipsgigant Lay's viel als een blok voor Daybroke's nieuwe single "You Know I Want It". Het nummer is volop te horen in de tv-campagne "Vier de zomer #metvrienden". De single van Daybroke is een voorbode van het nog te verschijnen nieuwe album van het viertal en is gratis te downloaden via Bandcamp.

Momenteel werkt het viertal in hun studio in Tilburg hard aan het materiaal voor de opvolger van het debuutalbum “What Nature Started”, dat april 2010 is uitgebracht. De huidige single “You Know I Want It” is het eerste concrete resultaat van het nieuwe materiaal. Een resultaat mét effect: het nummer werd door Lay’s uitgekozen voor hun commercial waarin de zomer en de daarbij behorende muziekfestivals centraal staan. Een mooie match voor de vier heren van Daybroke, die zelf fervent festivalbezoekers zijn, maar er uiteraard nóg liever zelf spelen.

Vanaf 24 augustus zal de band weer volop te zien zijn op de vaderlandse podia, met als aftrap een optreden in het voorprogramma van de Amerikaanse hardcore supergroep Rival Schools in de Tilburgse 013 – hun enige show in Nederland. Check voor de overige tourdata de website van de band: www.daybroke.com

Link naar de commercial:  http://youtu.be
05-Jun-10 11:55

De stem van Steffen is momenteel wereldwijd te horen in de nieuwe commercial van het merk Reebok. De commercial van de nieuwe sneaker-lijn EasyTone is mede mogelijk gemaakt door Sizzer Amsterdam.

Pop/soul zanger Steffen Morrison lanceert deze week de eerste single van zijn debuutalbum Revealed, dat na de zomer uitkomt. Met de nieuwe single Coordination, een heerlijk zomers reggaenummer, komt Steffen met een fashion statement. Coordination staat voor oog hebben voor een passende outfit. “Let the world know you got style”: wat je draagt en hoe je het draagt, maakt hoe je je voelt en wat je uitstraalt. “Iedereen is uniek, dus vind je eigen coördinatie!”, aldus de oproep van Steffen met zijn single. Coordination is vanaf 5 juni te downloaden via iTunes.

"De muziek van pop/soul zanger Steffen Morrison wordt sterk bepaald door de kleur van zijn stem. Zijn unieke en rauwe stemgeluid, dat associaties oproept met onder meer Seal, maakt de kleur in zijn nummers prikkelend en raakt de luisteraar diep in zijn ziel. Als klein kind al, kroop Steffen naar de muziekcollectie van zijn vader en groeide op met de muziek van Marvin Gaye, Otis Redding, Sam Cooke en Ella Fitzgerald. Na de zomer 2010 verschijnt zijn debuutalbum Revealed. Het album, geproduceerd door Dutchflower, kent een fris eigentijds popgeluid met een rauw randje. De eerste, speciaal voor de zomer geschreven, single Coordination heeft een vrolijk reggae-tintje en is van de hand van Bas Silos". 

www.steffenmorrison.com

www.incrowdentertainment.nl
01-Jun-10 17:39
In de reclamespots van Corendon vliegvakanties die uitgezonden worden op de RTL zenders is een vrolijke familie te zien en een dansend kindje en een opvallend kinderstemmetje dat "Vakantie, we gaan op vakantie" roept.

Sinds deze campagne op TV is leeft de commercial. Per dag wordt hij honderden keren opgezocht via Google, bekeken op Youtube en doorgeplaatst op vele duizenden Hyves pagina's. Vakantiegangers sturen vrienden en familie berichten met de link naar de commercial. Zelfs vele forums zijn gewijd aan deze reclame, zowel positief als negatief.

Om aan de publieke vraag te voldoen is er een CD single van gemaakt met videoclip http://www.youtube.com

Op vele internetforums is de laatste maanden flink gespeculeerd over het kinderstemmetje: Nepstemmetje, chipmunk effect, cut & paste, papegaai, een volwassene met een heliumballon? Een computer stem?
De stem in de commercial is de toen 3 jarige dochter Merel van muziekproducer Zeno Groenewegen, die ook een glansrol in de video heeft en is volledig natuurlijk.

Atilay Uslu, de directeur van Corendon is de laatste weken flink in de publiciteit geweest en wordt nu wekelijks benaderd voor TV optredens:
- Een vandaag maakte een special van een half uur over hem (http://www.eenvandaag.nl/)

- Hij was tafelgast bij Pauw en Witteman

- Het EO programma "Met niets begonnen" maakte een portret over hem
(Zie :http://www.eo.nl/programma/metnietsbegonnen/

De zanger die dit nummer zingt is Roy Raymonds (de blote voetenzanger van Nederland) werd bekend door het TROS-programma "Een ster in 40 dagen", en was te gast bij Paul de Leeuw, Jensen

www.royraymonds.nl
www.royraymonds.hyves.nl
18-Jan-10 15:55
Het nummer 'A night like this' van Caro Emerald dat gebruikt is door de Martini 'Moments' campagne is uitgegroeid tot een top 10 hit. De song wordt inmiddels veel gedraaid op de radio en 3FM heeft de single deze week zelfs uitgeroepen tot Megahit. De afgelopen twee weken stond hij al steevast in de top 5 op de I-Tunes hitlijst. Buro The Missing Sync heeft in opdracht van reclamebureau Watson & Lewis de artiest gekoppeld aan Martini en de single geproduceerd met Caro Emerald. 29 januari verschijnt het volledige album 'Deleted Scenes From The Cutting Room Floor'.

Het succes voor The Missing Sync is niet het eerste, eerder was men al succesvol met IOS met het nummer 'Uit de Schaduw' voor de Staatsloterij, Patty met 'You and Me' voor Volkswagen, Buster Cottam met 'Carry On' voor T-Mobile, Stevie Ann met 'Welcome the Sun' voor Zonneradar (Wieckse) en Brainpower & Intwine met 'Chosen' voor Assassins Creed.

The Missing Sync
www.themissingsync.nl
06-Jan-09 21:54
De nieuwe single van VanVelzen is een up-tempo-feel-good-song geschreven  door VanVelzen en John Ewbank en is na "When Summer Ends" de 2e single van het in 2009 te releasen nieuwe album. "On My Way" is door Unique Nederland als soundbed gekozen om hun nieuwe campagne te ondersteunen. De fysieke single "On My Way" bevat unieke bonus content waaronder: RISE Acoustic version live in Paradiso (audio en video) en de video: The Making of On My Way.

release: 16 januari 2009
foreign media/pinkrecords
17-Mar-08 18:48
De nieuwe single van Madonna, '4 minutes to save the world', beleeft zijn vuurdoop in een commercial voor zonnebrandcrème. De reclame voor het merk Sunsilk is in de Verenigde Staten vanaf 17 maart 2008 op televisie te zien. Dat heeft fabrikant Unilever bekendgemaakt.
De nieuwe reclame toont hoe Madonna door de jaren heen haar stijl constant heeft vernieuwd.
De single staat op het nieuwe album van Madonna getioteld 'Hard Candy', dat op 28 april verschijnt.
17 maart 2008
15-May-07 13:52

In de Amerikaanse tv-reclame van Revlon is een nummer te horen van Sheryl Crow, het nummer is getiteld "Not fade away" en is alleen als downloadsingle verkrijgbaar. Het nummer "Not fade away" is geschreven door Buddy Holly en stamt uit 1957.

website: www.revlon.com 

23-Jan-07 10:48
In de reclame voor Seat "Auto emocion" die op dit moment draait op de Nederlandse televisie wordt de muziek van Shakira gebruikt. het gaat hier om de single "Pure Intuition". (SonyBmg)
09-Jan-06 12:21
Het nummer dat te horen is onder de grootse Staatsloterij campagne op radio en TV, zal op single verschijnen. De uitvoerende groep is IOS ( IsOokSchitterend), die vorig jaar een hit scoorden met "Hoe Het Voelt".
De single is getiteld "Uit De Schaduw" en komt uit bij CNR Entertainment.
Releasedatum van de single staat onder voorbehoud op 20 februari en is al te horen op RTL FM.
Vorig jaar bracht IOS hun nieuwe album "4" uit.
(januari 2006)
16-Dec-05 11:23

De muziek die bij deze tv-reclame van T-Mobile wordt gebruikt is van Nouvelle Vague en heet 'Teenage kicks'.
Dit nummer is de debuutsingle van The Undertones uit 1978.

(november 2005)

18-Jul-05 18:27
De tv-campagne van Randstad Uitzendbureau die sinds begin juli 2005 op tv te zien is bevat muziek van de Nederlandse groep GEM, vooralsnog komt het nog niet op single uit.Platenmaatschappij: Excelsiorvoor meer info:http://www.excelsior-recordings.net/(met dank aan VPRO's 3voor 12)
28-Feb-05 08:36
In de tv-reclame van het kledingmerk "Ch!pz Choice", dat exclusief bij C&A te koop is, hoor je "One, two, three", de nieuwe single van Ch!pz.
10-Jan-05 21:41
De muziek die aan het begin van deze tv-serie bij RTL4 wordt gedraaid is 'Who are you" van THE WHO, een single uit 1978 en staat op het gelijknamige album uit dat jaat "Who are you" (universal music).
06-Jan-05 16:12
Het gaat hier om de groep The O'Jays, de titel is: 'For the love of money' en er is zowel een single-uitvoering van als een lange versie, die is helemaal gaaf. Het nummer is uit de zgn. Philly Sound, jaren 70-muziek.(sony music)
10-Dec-04 20:57
De muziek uit de TPG Kerstreclame uit is op single bij EMI Music. Het nummer heet "Mister Snowman" en is van de groep The-Sing-A-Longs.(met dank aan Michiel Marsman)
04-Oct-04 18:58
De muziek in deze commercial is van Mama's & Papa's, de titel is 'California Dreaming'. De tekst begint met 'all the leaves are fallin' en haakt in op de vallende blaadjes.De single van The Mama's & Papa's komt uit 1966.Label is: ABC/Universal Music.
30-Jul-04 13:19
De muziek bij deze reclame is van THE MOTORS, getiteld 'Airport'. De single was een hit in Nederland in 1978. (virgin records/emi music) album The Motors 'Airport-Greatest Hits' Bestelnummer CD: 8399452
12-Oct-03 15:08
De muziek die in de tv-reclame van Baileys wordt gebruikt van van de Australische groep The Vegastones. Het gaat om het nummer Porcelain Skin en is op single uitgebracht en afkomstig van het album 'Love Hotel'Bestelnummer CDS: DOM 1001Bestelnummer CD: DOM 9001 (heartselling)